آموزش مفاهیم حوزه پسماند به بیش از ۵ هزار دانش آموز کرجی

دوشنبه 07 خرداد 1403 ساعت 21:41
آموزش مفاهیم حوزه پسماند به بیش از ۵ هزار دانش آموز کرجی

مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با برنامه ریزی که ابتدای سال تحصیلی گذشته انجام شد، بیش از پنج هزار دانش آموز آموزش مفاهیم مرتبط با پسماند را فرا گرفتند.

به گزارش دیده بان البرز، امیرحسین خدابنده، مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از برگزاری آخرین برنامه سه شنبه های آموزشی در مدرسه حضرت خدیجه (س) خبر داد و مطرح کرد: این برنامه به صورت مستمر در راستای تفهیم مفاهیم آموزشی ویژه نسل جوان و قشر دانش آموز در دستورکار قرار گرفت و اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای پویش های مختلف در این مسیر افزود: پویش های مهر پاک و سه شنبه های آموزشی، بازدید دانش آموزان از خانه های بازیافت، حضور نماینده دانش آموزان از مرکز حلقه دره، برگزاری مسابقه نقاشی با مفاهیم پسماندی و … از جمله آنهاست. با برنامه ریزی که ابتدای سال تحصیلی گذشته انجام شد، بیش از پنج هزار دانش آموز آموزش مفاهیم مرتبط با پسماند را فرا گرفتند.

مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان کرد: تدابیر سازمان به گونه ای بود که مشارکت و همراهی در مدارس مستمر باشد؛ در این راستا در هر مدرسه پنج همیار انتخاب شد که مورد استقبال بسیار قرار گرفت. در این میان طرح هایی اعم از باتری در بطری، از خودمان شروع کنیم، تفکیک زباله از مبدا و … در سطح مدارس و توسط دانش آموزان اجرا شد.