اولویت کاری سازمان مدیریت پسماند «فرهنگ‌سازی» است

یکشنبه 13 خرداد 1403 ساعت 21:05
اولویت کاری سازمان مدیریت پسماند «فرهنگ‌سازی» است

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: فعالیت‌های دور جدید مدیریتی در سازمان مدیریت پسماند با اولویت هدف اصلی این مجموعه که در فرهنگسازی میان اقشار مختلف جامعه خلاصه می‌شود، آغاز خواهد شد.
 

به گزارش پسماند ایران، محمد رضا قربانی، با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این سازمان در حوزه فرهنگسازی است، گفت: پیش از این برنامه‌های متعددی در این حوزه برگزار شده است که ما سعی داریم در دوره مدیریت جدید علاوه بر استمرار موارد اجرایی صحیح، ایده‌های جدیدتری را نیز در دستورکار قرار بدهیم.

وی با اشاره به اینکه در این راستا قشر دانش آموزی به صورت ویژه مدنظر قرار دارد، ادامه داد: جامعه دانش آموزی ظرفیت انسانی قلمداد می‌شوند که در حال تربیت و آموزش دیدن هستند و آینده جامعه از آن آن‌ها است از این رو فرهنگسازی در این قشر بسیار در روند کشور اثرگذار است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در بخش دیگر به ایده پردازی در حوزه فرهنگسازی تأکید کرد و یادآور شد: همچنین در نظر داریم، برنامه های فرهنگی ویژه و مناسب دیگر اقشار جامعه اعم از بازاریان، کسبه، محلات مختلف ( با جامعه هدف بانوان خانه دار)، پرسنل سازمان ها و دیگر ادارات و… تهیه کرده و در راستای تحقق این سازمان اجرایی کنیم.

قربانی در پایان تصریح کرد: این قبل مسائل علاوه بر ایجاد سلامت و بهداشت محیطی در جامعه، در سلامت محیط زیست نیز اثرگذار است؛ همچنین با تفکیک پسماند می‌توان در حوزه اشتغال زایی نیز نقش مثبت و مفیدی ایفا کرد؛ در این راستا سازمان مدیریت پسماند نیازمند همراهی و حمایت همه جانبه شهروندان است.

منبع خبر :  شهروند البرز