آماده باش کامل عوامل نظارتی و اجرایی سازمان کنترل پسماند در مراسم ارتحال رهبر کبیر انقلاب

یکشنبه 13 خرداد 1403 ساعت 11:58
آماده باش کامل عوامل نظارتی و اجرایی سازمان کنترل پسماند در مراسم ارتحال رهبر کبیر انقلاب

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند از انجام هماهنگی لازم برای نظارت و اجرا بر انجام صحیح امور در پیش، حین و بعد از برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پسماند ایران به نقل از همشهری آنلاین؛ حسین شهابی از نظافت، پاکیزه سازی و جمع آوری پسماند پهنه های تحویلی به مناطق و محدوده برنامه ریزی شده جهت برگزاری هرچه باشکوه تر سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

شهابی با اعلام استقرار ماشین آلات و پاکیزه سازی در شب قبل از مراسم و همچنین حضور نیروهای انسانی از ساعت شش صبح ۱۴ خردادماه در محل ستاد ارتحال و در موقعیت اعلام شده توسط سازمان مدیریت پسماند در رینگ ۴۰۰، گفت: این سازمان ضمن هماهنگی با مناطق درخصوص آماده باش کامل و اعزام و استقرار نیروهای انسانی، تجهیزات و ادوات در محل ستاد ارتحال با ابلاغ دستورالعمل و تحویل پهنه ها به مناطق معین در زمینه پاکسازی پهنه‌ها و بهبود وضعیت نگهداشت به صورت مستمر تاکید و توجه ویژه ای خواهد داشت.


او با اشاره به حضور و نظارت ناظران عالی سازمان بر فعالیت و ارائه خدمات توسط مناطق اظهار کرد: تمامی عوامل اجرایی خدمات شهری مناطق و ناظران عالی سازمان، پیش، حین و بعد از برگزاری مراسم در آماده باش کامل بوده و بر وضعیت نگهداشت نظارت و کنترل کامل را انجام می دهند.


معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند با اشاره به تعامل این سازمان با مناطق در پهنه های تحویلی برابر دستورالعمل ابلاغی اداره کل خدمات شهری از ابتدای خردادماه و انجام اقدامات لازم در ۴ محور رفت و روب، جمع آوری پسماند تر، جمع آوری پسماندهای خشک (بازیافت)، ساماندهی حیوانات مضر شهری و جمع آوری خاک و نخاله افزود: به منظور همکاری و تعاملات بیشتر با مناطق این سازمان نسبت به در اختیار قراردادن ماشین آلات سنگین از جمله کامیون کمپرسی، گریدر، لودر کشنده تریلر بیل مکانیکی جرثقیل کامیون غلطان، تانکر ۱۸ هزارلیتری به منطقه ۱۹ و شهرداری حرم مطهر اقدام کرده است.


شهابی همچنین گفت: ادوات شامل جارو بزرگراهی، خودروی حمل پسماند، خودروی واترجت، خودروی تانکر و خودروی خاور روباز، تانکر آب، خودروی حمل پسماند و جارو مکانیزه بزرگراهی همچنین مخازن ۱۱۰۰ لیتری، ادوات و اکیپ های پسماند خشک به همراه نیروی انسانی برای نگهداشت و انجام اقدامات لازم در جهت نظافت محیط از جانب این سازمان تامین خواهد شد.


او در انتها با تاکید بر آموزش و اطلاع رسانی در زمینه مدیریت بهینه پسماند به عنوان یکی از رسالت های این سازمان گفت: در روز مراسم غرفه آموزشی سازمان مدیریت پسماند نیز در محل برنامه ریزی شده در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) مجاورت مترو بهشت زهرا(س) آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهد بود.