پاس گل بازیافتی هندی‌ها به ژاپن

پنجشنبه 31 خرداد 1403 ساعت 08:00
پاس گل بازیافتی هندی‌ها به ژاپن

میتسویی قصد دارد از شبکه فروش جهانی خود برای افزایش منابع آهن قراضه از خودروسازان ژاپن، ایالات متحده و اروپا استفاده کند.

نوشته شده توسط: پرهام کریمی

به گزارش معدن نیوز -غول تجاری ژاپنی Mitsui قرار است حدود 20 میلیارد ین (127 میلیون دلار) سرمایه‌گذاری کند تا بیش از 20 درصد از گروه  MTC، یک شرکت پیشرو در بازیافت فولاد مستقر در هند را به دست آورد. این حرکت MTC  را به یک شرکت وابسته به روش سهام میتسویی ارتقا می دهد.

تمرکز استراتژیک بر کربن‌زدایی

هدف سرمایه‌گذاری میتسویی حمایت از تلاش های کربن زدایی با ترویج بازیافت فولاد است که به طور قابل توجهی انتشار کربن را در مقایسه با روش های تولید فولاد سنتی کاهش می‌دهد.

عملیات و برنامه‌های توسعه

 MTC بیش از 30 مرکز بازیافت فلزات را در سراسر هند اداره می کند که در جمع آوری، پردازش و توزیع ضایعات آهنی و غیر آهنی تخصص دارد. این شرکت آماده است تا از پروژه‌های زیربنایی در حال توسعه هند و بخش رو به رشد خودرو سرمایه‌گذاری کند. این شرکت قصد دارد تا بازیافت وسایل نقلیه را گسترش دهد و مواد زائد اضافی، از جمله باتری‌های مستعمل را در عملیات خود ادغام کند.

هند که اکنون سومین بازار بزرگ خودرو در جهان است، پتانسیل رشد قوی در این زمینه دارد. میتسویی قصد دارد از شبکه فروش جهانی خود برای افزایش منابع آهن قراضه از خودروسازان ژاپن، ایالات متحده و اروپا استفاده کند. با توجه به قوانین زیست محیطی سختگیرانه در هند که استفاده از فولاد بازیافتی را در تولید خودرو الزامی می کند، انتظار می رود تقاضا برای محصولات MTC به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

چشم‌انداز استراتژیک میتسویی 

 این سرمایه گذاری با برنامه مدیریت میان مدت 2026 میتسویی مطابقت دارد که بر راه حل های تجاری صنعتی و پیشبرد اقتصاد دایره ای از طریق طرح های جهانی معدن شهری متمرکز است. هدف مشارکت میتسویی با MTC ایجاد یک زنجیره تامین منابع بازیافتی پایدار در هند است که از انتقال این کشور به جامعه‌ای کربن‌زدا در میان رشد سریع اقتصادی و توسعه صنعتی حمایت می‌کند.