عضو شورای شهر مشهد: فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری در تراز کشورهای پیشرفته دنیاست

سه شنبه 12 تیر 1403 ساعت 11:00
عضو شورای شهر مشهد: فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری در تراز کشورهای پیشرفته دنیاست

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اخذ گواهینامه زیست محیطی ایزو ۱۴۰۰۱ نشان می‌دهد که فعالیت‌های سازمان مپ شهرداری مطابق با استانداردهای جهانی و در تراز کشورهای پیشرفته دنیاست.

پسماند ایران : حسن کریمدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از حیث نیروی متخصص، عملیات و ماشین‌آلات و برنامه‌ریزی و هوشمندسازی در کشور سرآمد است، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های شاخص این سازمان، بهبود محیط زندگی شهروندان و ایجاد شرایط مطلوب برای زیست آن‌هاست.

وی گفت: بر همین اساس، فعالیت‌های مختلفی را سازمان مپ مستمر انجام می‌دهد تا بتواند فعالیت‌های خود را علاوه بر اینکه تحت کنترل و نظارت سازمان محیط‌زیست استان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد است، مطابق با استانداردهای جهانی هم درآورد تا همچنان همچنان در کشور به عنوان الگو مطرح باشد.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: بسیار خرسندیم که با همین پیگیری‌ها، امروز شاهد رونمایی از گواهینامه زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱ هستیم که با اصلاح در رویه‌ها و فعالیت‌ها و اخذ تاییدیه از شوراهای ممیزی محقق و اخذ شده است.

کریمدادی افزود: این گواهینامه که برای نخستین‌بار در کشور اخذ شده است، نشان می‌دهد که فعالیت‌های زیست‌محیطی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد مطابق با استانداردها و در تراز کشورهای پیشرفته دنیاست که مزیت ویژه‌ای محسوب می‌شود.