الکترونیکی شدن صدور فیش‌های ورودی به محل دفن و ایستگاه‌های میانی پسماند شهرداری ارومیه

چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 16:32

با همکاری سازمان‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، صدور فیش ورود به محل دفن و ایستگاه‌های میانی پسماند در ارومیه غیرحضوری و الکترونیکی شد.

به گزارش پسماند ایران، در راستای ایجاد شهرداری الکترونیک و با توجه به سیاست‌های کلی شهردار ارومیه مبنی بر توسعه خدمات الکترونیکی در تمام زمینه‌ها، صدور فیش جهت ورود به محل دفن و ایستگاه‌های میانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از این پس به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

از این رو دهیاری‌ها و شرکت‌های خصوصی دارای مجوز انتقال زباله از این پس می‌توانند جهت اخذ فیش ورود به سایت دفن و ایستگاه‌های میانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از طریق سایت به آدرس www.pas.urmia.ir مراجعه و فیش الکترونیکی را به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه دریافت کنند.

شایان ذکر است، این سامانه با همکاری سازمان‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت پسماند شهرداری ارومیه آماده و ارائه شده و پیش از این صدور فیش به صورت کاغذی و با مراجعه به سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه امکان‌پذیر بود اما از این پس متقاضیان می‌توانند جهت سهولت و صرفه‌جویی در زمان و همچنین حفظ محیط زیست به راحتی از طریق گوشی هوشمند و یا رایانه‌های شخصی به سامانه معرفی شده مراجعه کنند.

منبع خبر : خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی