واکنش شهردار به انباشت زباله در آبشار یاسوج

چهارشنبه 11 مهر 1403 ساعت 19:37

شهردار شهر یاسوج گفت: تصاویر منتشر شده از زباله‌ها در آبشار یاسوج مربوط به سازه‌های موقت صنوف کسب و کار در این مکان است و در اسرع وقت جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش  پسماند ایران، در روزهای اخیر انتشار تصاویری از وضعیت نامطلوب پاکسازی مکان گردشگری و تفریحی آبشار یاسوج در فضای مجازی محلی برای انتقاد گسترده به عملکرد شهرداری یاسوج شده‌است.

در تصاویر منتشر شده مشهود است که در برخی از جایگاه‌ها و سازه‌های موقت که برای ارائه خدمات رفاهی ایجاد شده بعد از خلوت شدن آبشار یاسوج از وجود مسافر و گردشگر، عدم جمع‌آوری سازه‌ها و زباله‌های اطراف آن باعث ایجاد چهره‌ای نازیبا شده‌است.

کیوان آشنا شهردار شهر یاسوج در واکنش به انتشار تصاویر با محتوای عدم جمع‌آوری زباله‌ها در آبشار یاسوج، گفت: سازمان پسماند شهرداری یاسوج به‌منظور رفاه شهروندان و خدمت‌رسانی به آنها تلاش دارد وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

وی افزود: در محیط آبشار یاسوج سازه‌های موقت برای کسب‌وکار ایجاد شده و با کاهش رونق آن مکان، این سازه‌ها به حال خود رها شده‌است.

آشنا تصریح کرد: با اتمام قرارداد با افراد متقاضی صنوف در آبشار یاسوج، تلاش داریم سازه‌های دائمی در آن مکان گردشگری ایجاد شده و سازه‌های موقت برچیده شود.

وی با عذرخواهی از شهروندان در خصوص زباله‌های رها شده در این مکان گردشگری، خاطرنشان کرد: زباله‌های آبشار یاسوج جمع‌آوری می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم شهرداری را در پاکیزه نگه‌داشتن این مکان گردشگری یاری کنند.

منبع خبر : خبرگزاری ایمنا