بررسی طرح هوشمندسازی پسماند پزشکی در کارگروه مدیریت پسماند استان اصفهان

دوشنبه 16 مهر 1403 ساعت 16:59
بررسی طرح هوشمندسازی پسماند پزشکی در کارگروه مدیریت پسماند استان اصفهان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: طرح‌های زمانبندی جهت مدیریت پسماند دامداری‌های بالای ۵۰۰ رأس استان و هوشمندسازی پسماند پزشکی، در کارگروه مدیریت پسماند استان بررسی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمد مهدی فردوسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ضمن اشاره به برگزاری نشست کارگروه‌ مدیریت پسماند استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، گفت: در این جلسه در خصوص ارائه برنامه زمانبندی قابل اجرا جهت مدیریت کود و پسماند دامداری‌های بالای ۵۰۰ رأس شناسایی شده در استان توسط نماینده تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی تبادل نظر و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه گزارش اقدامات به عمل آمده در خصوص اجرای طرح هوشمندسازی پسماند پزشکی نیز مطرح و تصمیم گیری شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بیان کرد: در این جلسه نیز در خصوص انتقال پسماندهای عادی تولیدی در شهرستان‌های مبارکه، شهرضا، دهاقان و سمیرم به شرکت بازیافت لنجان تا زمان راه‌اندازی کارخانه کمپوست شهرستان‌های مذکور مطابق با مکاتبه شرکت بازیافت و مباحث مطرح شده در جلسه تخصصی کارگروه مدیریت پسماند استان صورت گرفت.