50تبليغات منطقه 17 به تفکيک زباله از مبدا اختصاص يافت

یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 17:42

معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 17 با اشاره به اينکه موضوع تفکيک پسماند از مبدأ در اين منطقه آغاز شده است گفت: بيش از 50 درصد ظرفيت تبليغاتي منطقه 17 به موضوع تفکيک زباله از مبدأ اختصاص يافته است.

به گزارش پسماند ایران ،عباس صمديان درخصوص فعاليت پيمانکاران و نحوه نظارت بر آنها اظهار کرد: 14 خودروي جمع آوري پسماند در سطح منطقه و 14 غرفه بازيافت براي هر يک از محله ها در نظر گرفته شد.
وي افزود: کليه خودروهاي جمع آوري پسماند به نرم افزار جي پي اس به منظور نظارت بر آنها تجهيز شدند.
صمديان در ادامه برگزاري کارگاههاي مديريت پسماند، جلسات آموزشي در سراهاي محلات توسط آموزشگران اداره بازيافت، آموزش اصناف، آموزش در مدارس ، آموزش مجتمع ها و مراکز تجاري، آموزش سوپرمارکت ها، توزيع مخازن ويژه پسماند خشک و تشکيل کارگروه هايي در اين زمينه را از جمله اقدامات انجام شده درخصوص مسائل آموزشي تفکيک پسماند از مبدأ عنوان کرد.
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 17 بيان کرد: بلوک بندي نواحي براساس آمار، اطلاعات و جمعيت هر منطقه نيز مورد بازنگري قرار گرفت و براي هر شش هزار خانوار يک خودرو در نظر گرفته شد.
وي افزود: بانک اطلاعاتي منطقه شامل اطلاعات خانوارها، مناطق مسکوني، تجاري، اصناف و ... بروزرساني شد.
وي با اشاره به اينکه به خانواده ها کد اشتراک اختصاص داده شده ، خاطر نشان کرد: در صورت نياز خارج از برنامه عادي نيز کار خدمات رساني به خانواده ها انجام مي شود.
صمديان در پايان تصريح کرد: خوشبختانه منطقه 17 توانسته است با انجام اقدامات مذکور موفقيت قابل توجهي در بحث تفکيک پسماند از مبدأ بدست آورد.

منبع : خبرگزاري آريا