هدف پویش اسباب بازی فرهنگسازی ایثار بین کودکان و نوجوانان است 

چهارشنبه 14 تیر 1402 ساعت 09:11
هدف پویش اسباب بازی فرهنگسازی ایثار بین کودکان و نوجوانان است 

سخنگوی پویش هدیه اسباب بازی در جشن عیدغدیرخم گفت:  هدف پویش اسباب بازی فرهنگ سازی ایثارو فداکاری و نهادینه شدن مراسم آئینی و ارزشی بین کودکان و نوجوانان است. 

به گزارش پسماند ایران؛ محمدجواد مشتهر سخنگوی پویش هدیه اسباب بازی در جشن عیدغدیرخم در گفتگو با سراج24، پیرامون این پویش اظهار داشت: سال گذشته اولین تجربه جشن غدیر برگزار شد که موفق بود و مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت و امسال با برطرف کردن اشکالات سال گذشته اجرا می شود. 

وی افزود: پارسال در پویش بیش از 20 هزار اسباب بازی از سطح تهران جمع آوری و بین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست توزیع شد و هدف اصلی از پویش تقویت فرهنگ گذشت، بخشش و ایثار بین کودکان و نوجوانان است که اسباب بازی به هم سن و سالهای خود هدیه کنند.

 سخنگوی پویش هدیه اسباب بازی در جشن عیدغدیرخم بیان داشت: پویش از ساعت 18 الی 22 در میدان امام حسین برگزار می شود و محلی برای جمع آوری اسباب بازی قرار داده شده است که امیدواریم مردم تهران در این میهمانی شرکت کنند و در پویش اسباب بازی نیز شرکت کرده و هم از محتوای برنامه استفاده کرده و هم در پویش به فرهنگسازی ایثار و گذشت کمک کنند. 

مشتهر خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی راه اندازی شده است که عدد 110 را به شماره 1000121110 ارسال کنند که راههای دریافت اسباب بازی اعلام می شود و 110 نفر از حامیان پویش به قید قرعه انتخاب و برای اربعین به نجف اشرف اعزام می شوند.