ورود دانشگاه آزاد به پروژه های ملی، یکی از اولویت‌های این دانشگاه است

یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 19:09
معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی و استانداری گیلان در زمینه بازیافت زباله خاطرنشان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی به پروژه‌های ملی یکی از اولویت‌های این دانشگاه است.


به گزارش پسماند ایران، فریدون رهنمای رودپشتی در همایش تجلیل از اساتید نمونه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با تاکید بر جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه تولید علم اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که پیشرانی عرصه علم کشور در بخش تولید علم را برعهده دارد.
وی توسعه تحصیلات تکمیلی، توسعه شرکت‌های دانش بنیان، تامین منابع خارج از شهریه و جذب استاد و هیات علمی را از مهم‌ترین شاخص‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری عنوان کرد و گفت: امسال 5000 استاد در دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور جذب خواهند شد که سهم استان گیلان از این تعداد 500 نفر است.
معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به آغاز ثبت نام جذب استاد در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور گفت: فراخوان جذب این تعداد از اساتید در دانشگاه‌های آزاد کشور اعلام شده که واجدین شرایط می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
رهنمای رودپشتی اقتصاد مقاومتی را نگاه کامل به ظرفیت‌های درونی، تعامل با فضاهای بیرونی و ایجاد هم افزایی عنوان کرد و افزود: توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با حمایت از تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی با بیان اینکه خدمات مناسبی برای نقل و انتقالات دانشجویان در سال جاری پیش‌بینی شده است گفت: کاهش وابستگی دانشگاه آزاد اسلامی به شهریه دانشجویان یکی دیگر از برنامه‌های این دانشگاه در سال جاری است.
معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی و استانداری گیلان در زمینه بازیافت زباله خاطرنشان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی در پروژه‌های ملی یکی از اولویت‌های این دانشگاه است. به گزارش ایسنا، در این همایش از 12 استاد نمونه تقدیر و تجلیل شد.

 

 

منبع : ایسنا