نصب و راه اندازی دستگاه امحاء زباله سوز شیمیایی دربیمارستان ولیعصر(عج) بوانات

سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 10:44
نصب و راه اندازی دستگاه امحاء زباله سوز شیمیایی دربیمارستان ولیعصر(عج) بوانات
مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) بوانات گفت: دستگاه امحاء زباله سوز بیمارستان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان نصب شد.


به گزارش پسماند ایران به نقل از حرف رسا،با حضور مدیر بیمارستان و ناظز فنی بیمارستان ولیعصر(عج) بوانات دستگاه جدید زباله سوز شیمیایی این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.
حسن کاظمی مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: این دستگاه در راستای بی خطرسازی زباله های عفونی و به منظور ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، نصب و راه اندازی شد تا از انتشار بیماری از طریق زباله های عفونی با توجه به حساسیت و خطرناک بودن زباله های بیمارستانی جلوگیری شود.
مهندس صفایی"ناظر فنی بیمارستان" نیز با بیان گزارشی از عملکرد دستگاه گفت: این دستگاه با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد و 300 میلیون ریال و از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی فارس تامین و خریداری شده و آموزش های لازم جهت کار با دستگاه به پرسنل داده شده است.
وی افزود: این دستگاه بی خطر ساز است و از مزایای این دستگاه نسبت به دستگاه های قدیمی، سرعت بالاتر و هزینه کمتری در بی خطر ساز کردن زباله دارد و از استانداردهای لازم برخوردار است.