خرید زباله‌سوز پسماندهای بیمارستانی در دستور کار است

یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 17:54
خرید زباله‌سوز پسماندهای بیمارستانی در دستور کار است
 رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خرید زباله‌سوز برای پسماندهای پزشکی در دستور کار مدیریت شهری است.

وی گفت: در حوزه پسماندهای عادی نیز درصدد تغییر سیستم پسماند به منظور تولید کود مرغوب با بوی کمتر هستیم.
به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی ظهر امروز (یکشنبه) در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان که با حضور استاندار، فرماندار و شهردار اصفهان تشکیل شد با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های لازم برای سلامت شهروندان از اصلی‌ترین سیاست‌های پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان است، اظهار کرد: برای این امر در گام نخست حفظ محیط زیست را در دستور کار قرار داده‌ایم و حفظ فضای سبز موجود در اولویت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تمیز نگهداشتن شهر اصفهان به‌ عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران به دلیل ناوگان بسیار فرسوده موتوری کار بسیار سختی بود، افزود: ناوگان موتوری نسبت به سال‌های گذشته بسیار فرسوده شده و تمیز نگهداشتن شهر اصفهان را با مشکل مواجه کرده بود که در نهایت با نوسازی برخی از دستگاه‌های این سازمان موفق به تحقق اهدافمان شدیم.
رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر به مدیریت مناسب شهرداری در حوزه فضای سبز اشاره کرد و گفت: علی رغم وجود بحران آب در اصفهان توانستیم تمام فضای سبز شهر اصفهان را حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه خرید زباله‌سوز برای پسماندهای پزشکی در دستور کار مدیریت شهری است، ادامه داد: همچنین در حوزه پسماندهای عادی نیز درصدد تغییر سیستم پسماند به منظور تولید کود مرغوب با بوی کمتر هستیم.