مجهز شدن بیمارستان فریدونکنار به دستگاه امحاء زباله

یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 12:16
 مجهز شدن بیمارستان فریدونکنار به دستگاه امحاء زباله
بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار به یک دستگاه امحاء زباله مجهز شد.


به گزارش #پسماندایران، سید احمد نورمحمدحسینی مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان، میزان پول پرداختی بیماران بستری به سه تا شش درصد کاهش یافته است، گفت: دستگاه امحاء زباله با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در این بیمارستان راه اندازی شد.
وی با تاکید بر اینکه برای بازسازی سیستم سرمایشی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فریدونکنار یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: دو دستگاه دیگ آبگرم برای تقویت سیستم گرمایشی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان تعویض و یک دستگاه اکوکاردیوگرافی با اعتبار ۱۵۰ میلیون خریداری و راه‌اندازی شد.
مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با اشاره به خرید یک دستگاه آمبولانس موبایل آی سی یو با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان، گفت: یک دستگاه اتوآنالیزور آزمایشگاه با اعتبار ۱۶۸ میلیون تومان، ۵۰ دستگاه کنسل تخت بیمار با اعتبار ۲۵ میلیون تومان تهیه شده است.
سید احمد نورمحمدحسینی از بازسازی بخش زایشگاه و اتاق عمل این بیمارستان با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان پارسال خبر داد و افزود: ۲۰ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید در رشته‌های ارتوپدی، داخلی، پاتولوژی، پوست، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، اورژانس، زنان و زایمان و قلب و عروق به‌کارگیری گرفته شدند.
مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار تهیه یک دستگاه رادیولوژی پرتال، بهسازی سه واحد از ساختمان پزشکان، راه اندازی دستگاه اکو و بکارگیری تمام وقت متخصص قلب، جذب ۲۲ نفر پرسنل بهیار و پرستار در قالب قرارداد در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶، اجرای هتلینگ بخش داخلی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان، احداث کلینیک ویژه با اعتبار دو میلیارد تومان، تهیه یک دستگاه اسلیت لمپ با کمک یک خیر با اعتبار ۵۳ میلیون تومان و خرید و راه‌اندازی دستگاه تست ورزش با اعتبار ۲۲ میلیون تومان را از دیگر اقدامات این بیمارستان برشمرد.
سید احمد نورمحمدحسینی با تاکید بر اینکه سی آر رادیولوژی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان در این بیمارستان تهیه شده است، افزود: یک دستگاه اندوسکوپی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان خریداری و ۱۰ دستگاه تخت بیمار با کمک خیر منطقه به نام دکتر مقدم با اعتبار ۲۳ میلیون تومان تهیه شده است.
مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با اشاره به واگذاری واحد تاسیسات و بخش لنژری بیمارستان به بخش خصوصی گفت: یک دستگاه چراغ سیالکتیک اتاق عمل با اعتبار ۶۰ میلیون تومان تهیه و همچنین یک دستگاه آسانسور با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان بازسازی شده است.