برگزاری کارگاه آموزشی برای کارگران خدمات شهری

پنجشنبه 14 خرداد 1394 ساعت 12:00
برگزاری کارگاه آموزشی برای کارگران خدمات شهری
برگزاری کارگاه آموزشی برای کارگران خدمات شهری

مدیر عامل سازمان مپ شهرداری مشهد در این خصوص تصریح کرد : یکی از اقشاری که همواره در سرما و گرما و تمامی لحظات برای نظافت و پاکزگی شهر در تلاش و تکاپو هستند پاکبانان و کارگران خدمات شهری هستند عزیزانی که خدمت آنان برای شهر مقدس مشهد که پایتخت معنوی کشور است بسیار با ارزش است و دارای اجر معنوی زیادی است .

مهندس علی نجفی در ادامه تصریح کرد : ما همواره در روزهای پایانی سال برای این عزیزان کارگاه آموزشی در حوزه خانه و خانواده برگزار می نماییم .در این کارگاه ها مباحث مختلفی از جمله برخورد با همسر ، فرزندان ، شغل و نگرش در خصوص زندگی صحبت می شود که همواره مورد استقبال بسیار زیاد کارگران خدمات شهری می شود . وی در ادامه افزود : برگزاری این کارگاه ها و کلاس های آموزشی مشابه برای بالا بردن روحیه این عزیزان بسیار مفید است و به همین علت این کارگاه ها توسط اساتید مجرب تدریس می شود، اساتید ما در این دوره استاد حورایی و دکتر نبی بودند که طی دو کارگاه آموزشی این مباحث تدریس گردید .

وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارگران خدوم حوزه خدمات شهری از شهروندان نیز تقاضا نمود در حفظ و پاکیزگی شهر مقدس مشهد کوشا باشند و این عزیزان را در این مسیر همیاری نمایند وی همچنین تصریح کرد : در پایان کارگاه آموزشی هدیه ای نیز به تمامی این کارگران اهدا گردید . کارگاه آموزشی خانواده برای کارگران خدمات شهری شهرداری مشهد برگزار گردید برگزاری کارگاه آموزشی برای کارگران خدمات شهری کارگاه آموزشی خانواده برای کارگران خدمات شهری شهرداری مشهد برگزار گردید .

مدیر عامل سازمان مپ شهرداری مشهد در این خصوص تصریح کرد : یکی از اقشاری که همواره در سرما و گرما و تمامی لحظات برای نظافت و پاکزگی شهر در تلاش و تکاپو هستند پاکبانان و کارگران خدمات شهری هستند عزیزانی که خدمت آنان برای شهر مقدس مشهد که پایتخت معنوی کشور است بسیار با ارزش است و دارای اجر معنوی زیادی است .مهندس علی نجفی در ادامه تصریح کرد : ما همواره در روزهای پایانی سال برای این عزیزان کارگاه آموزشی در حوزه خانه و خانواده برگزار می نماییم .

در این کارگاه ها مباحث مختلفی از جمله برخورد با همسر ، فرزندان ، شغل و نگرش در خصوص زندگی صحبت می شود که همواره مورد استقبال بسیار زیاد کارگران خدمات شهری می شود . وی در ادامه افزود : برگزاری این کارگاه ها و کلاس های آموزشی مشابه برای بالا بردن روحیه این عزیزان بسیار مفید است و به همین علت این کارگاه ها توسط اساتید مجرب تدریس می شود، اساتید ما در این دوره استاد حورایی و دکتر نبی بودند که طی دو کارگاه آموزشی این مباحث تدریس گردید . وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارگران خدوم حوزه خدمات شهری از شهروندان نیز تقاضا نمود در حفظ و پاکیزگی شهر مقدس مشهد کوشا باشند و این عزیزان را در این مسیر همیاری نمایند وی همچنین تصریح کرد : در پایان کارگاه آموزشی هدیه ای نیز به تمامی این کارگران اهدا گردید .