رئیس شورای شهرستان ری: ورودی زباله به سایت آرادکوه حداقلی شود

پنجشنبه 26 مرداد 1402 ساعت 17:22
رئیس شورای شهرستان ری: ورودی زباله به سایت آرادکوه حداقلی شود

رئیس شورای شهرستان ری با اشاره به مشکلات سایت زباله آرادکوه برای اهالی کهریزک، گفت: باید ورود زباله به سایت آرادکوه به حداقل برسد.

به گزارش پسماند ایران، جعفر شربیانی رئیس شورای شهرستان ری ظهر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌هایی خصوص سایت زباله آرادکوه انجام شده که به رسانه‌ها منتقل خواهیم کرد.

وی بیان کرد: دردآور است که با وجود تذکرات لازم، مکرر و متعدد به معاون خدمات شهری شهرداری تهران، پس از این همه سال، وسایل نقلیه جابجایی زباله‌ها، بهداشت، سلامت و امنیت مردم را به خطر بیندازند.

رئیس شورای شهرستان ری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم ورودی زباله به سایت آراد کوه را به حداقل برسانیم و این محقق نخواهد شد مگر با راه اندازی مراکز ام آر اف که اکنون ۸ مرکز در تهران فعال شده است.

شربیانی با اشاره به اینکه جابجایی آرادکوه قطعا به این زودی اتفاق نخواهد افتاد، تاکید کرد: این امر تنها با شیب ملایم و برنامه‌ریزی مدون، شاید در سال‌های آتی امکان‌پذیر باشد و تنها خدمت فعلی این است که ورود زباله به سایت آرادکوه به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: در محور کهریزک مطالعات دو پروژه انجام و تکلیفشان در بودجه مشخص شده است، بودجه پروژه اتوبان خلیج فارس به کهریزک محقق شده و مسیر شهر آفتاب نیز باید تعیین تکلیف شود.

رئیس شورای شهرستان ری در خصوص ایجاد سرای رسانه نیز خاطرنشان کرد: بررسی‌ها را انجام می‌دهیم و ظرفیت‌های منطقه ۲۰ برای این منظور بررسی می‌شود.

شربیانی عنوان کرد: پیام ما در دو سال خدمت، پیام وحدت بوده چرا که وحدت موجب هم‌افزایی و بهتر انجام شدن کارها و آبادانی شهرها خواهد شد.

وی در خصوص موضوع تعاونی مسکن اصحاب رسانه، تاکید کرد: در سال‌های اخیر کم کاری‌هایی در این خصوص صورت گرفته، البته نوید پیگیری این موضوع را می‌دهم تا بتوانیم از ظرفیت‌های شهرری استفاده و تعاونی مسکن اصحاب رسانه را پیگیری کنیم.

رئیس شورای شهرستان ری بیان کرد: تعاونی‌های مختلفی در شهرری برپا شده که امیدواریم بتوانیم تا سال آینده اخبار خوبی از تعاونی مسکن خبرنگاران ارائه دهیم.

منبع خبر : پایگاه خبری «تهران نیوز»