عدم نصب دستگاه بی‌خطر ساز پسماندهای بیمارستانی در چالدران -

یکشنبه 04 آبان 1393 ساعت 11:54

 

 

فرماندار چالدران انتقاد کرد عدم نصب دستگاه بی‌خطر ساز پسماندهای بیمارستانی در چالدران

 

به گزارش پسماند ایران، کریم حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان چالدران که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح جامع مدیریت پسماند در شهرستان چالدران در حال اجرا است که در این خصوص تلاش می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای این طرح اقدام شود.
وی تصریح کرد: ساماندهی پسماند شهری و روستایی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ای این شهرستان است که در این راستا نیازمند تعامل هر چه بیشتر مسئولان ذی‌ربط هستیم.
حسین‌زاده افزود: در این میان موضوع ظروف یکبار مصرف که در طبیعت بازیافت و تبدیل نمی‌شوند نیز مورد بررسی است و شاهدیم که مردم این نوع ظروف را در طبیعت رها می‌کنند که این امر در دراز مدت مشکلات متعددی به بار می‌آورد.
این مسئول با بیان اینکه در این راستا باید قوانین کارآمدی وضع شود، اعلام کرد: زباله‌های ساختمانی نیز بخش دیگری از پسماندها را تشکیل می‌دهند که عمدتا در ورودی و حاشیه شهر ریخته می‌شوند که باید نسبت به جمع‌آوری آنها سریعا اقدام شود.
فرماندار چالدران با اشاره به زباله‌های بیمارستانی، گفت: با تلاش‌هایی که انجام گرفته است هنوز دستگاه بی‌خطر ساز پسماندهای بیمارستانی در این شهرتان نصب و راه‌اندازی نشده است.

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری فارس