ساماندهي وضعيت پسماند هاي شهرستان بهارستان در دستور كار

سه شنبه 06 آبان 1393 ساعت 11:46

 

 

 

ساماندهي وضعيت پسماند هاي شهرستان بهارستان در دستور كار


جلسه ستاد مدیریت پسماند بهارستان به ریاست فرنیاپور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری و با حضور رؤسای ادارات محیط زیست، سازمان نظام پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، شهرداران و سایر اعضای ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد.
به گزارش پسماند ایران به نقل از پايگاه اطلاع رساني استاناداري تهران، فرنیاپور هدف از برگزاری جلسه را تهیه طرح اجرایی برای حل معضل زباله های شهرستان اعلام کرد و افزود: امروز حفاظت از محیط زیست یکی از مهمترین دغدغه های کارشناسان، دولتمردان، تشکل های مردم نهاد و عامه مردم سراسر دنیا محسوب می شود.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری با بیان اینکه روزانه بیش از 500 تن زباله در سطح شهرستان جمع آوری و به محل دفن زباله‌ها حمل می شود، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با پرهیز از آلوده کردن محیط زیست، ضمن ایجاد زمینه مناسب برای زندگی بهتر، برای تحویل شرایط زیست سالم به آیندگان تلاش کنیم.
در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت دنا و ناب ضمن ارائه مطالبی در خصوص دفع بهداشتی و ایمن زباله در سطح کشور اعلام داشت: با تهیه طرح اجرایی انجام سیکل کامل بازیافت پسماند می توان دفن زباله های تر ـ که معضل اصلی آلودگی محیط زیست و منابع آبی زیرزمینی می باشد ـ را به حداقل رساند.