مرکز دفن زباله مشترک در نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد احداث می‌شود

شنبه 10 آبان 1393 ساعت 11:18

 

 

 

معاون محیط زیست استان البرز:
مرکز دفن زباله مشترک در نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد احداث می‌شود

معاون فنی و بازرسی اداره کل محیط زیست استان البرزگفت: در جلسه کارگروه پسماند اداره کل محیط زیست البرز تصمیماتی در خصوص احداث مرکز دفن زباله مشترک بین شهرستان نظرآباد ،ساوجبلاغ و اشتهارد مطرح شد.
حمیدرضا لشگری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در نظرآباد اظهار کرد: در جلسه کارگروه پسماند اداره کل محیط زیست البرز تصمیماتی درباره احداث مرکز دفن زباله بین 3 شهرستان نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد گرفته شد.
معاون فنی و بازرسی اداره کل محیط زیست استان البرزبا اشاره به تولید زباله نظرآباد خاطرنشان کرد: شهرستان نظرآباد روزانه 130 تن زباله تولید می‌کند و احداث مرکز دفن زباله به تنهایی برای این شهرستان به صرفه نیست.
لشگری با بیان اینکه احداث مرکز دفن زباله بهداشتی می‌تواند سبب کاهش هزینه هاگردد،گفت: مدیران شهری نظرآباد با همکاری شهرستان های ساوجبلاغ و اشتهارد در تلاش هستند تا به صورت مشترک مجتمع مدیریت پسماند را احداث نمایند.
وی بیان کرد: مصوبات کارگروه مدیریت پسماند به همراه تصمیمات و نظرات مجری طرح به اداره محیط زیست البرز منعکس می شود و در صورت ارزیابی مثبت مجوز شروع به کار صادر می‌شود.
معاون فنی و بازرسی اداره کل محیط زیست استان البرز تصریح کرد: تصمیمات کارگروه مدیریت پسماند در جلسات ملی مطرح و در صورتی که با نظرات مثبت دستگاه های استان از جمله ادارات آب و فاضلاب، امور آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و وزارت نیرو و دیگر ادارات مرتبط همراه باشد به صورت کتبی ارائه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :خبرگزاری تسنیم