وضعیت نامناسب دپوی نخاله های ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد

شنبه 01 آذر 1393 ساعت 11:37

 

 

 

وضعیت نامناسب دپوی نخاله های ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تشکیل چهارمین کارگروه پسماند شهرستان در پایان هفته گذشته خبر داد گفت: وضعیت نامناسب دپوی نخاله های ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد بررسی شد.


به گزارش پسماند ایران، محسن شوکتی با اعلام این خبر گفت: در چهارمین کارگروه پسماند شهرستان ری که در پایان هفته گذشته برگزار شد، مسائل و مشکلات پسماند بخش خاوران مطرح و از سوی اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات بعمل آمده در خصوص برخورد با تعلیف دام با زباله در روستای دوتویه اشاره کرد و افزود: همچنین در خصوص وضعیت نامناسب زیست محیطی سایت دپوی نخاله های ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد و برخورد با واحدهای چربی سوزی و زهتابی سطح شهرستان گزارشی توسط اداره حفاظت محیط زیست ارائه شد.
شوکتی با بیان اینکه در این جلسه فرمانداری ویژه شهرستان با انتقال واحدهای بازیافت پلاستیک مستقر در تقی آباد حاشیه راه آهن تهران – اهواز به کهریزک مخالفت نمود اظهار داشت:پیگیری موضوع تحویل زمین جهت دفع نخاله های ساختمانی در اراضی وثوق آباد و ارسال طرح توجیهی به فرمانداری ویژه شهرستان توسط بخشداری فشافویه از مصوبات این جلسه بود.
وی ادامه داد: بازدید مشترک از مرغداری های مستقر در روستاهای لپه زنک و توتک توسط اعضاء کارگروه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :ایرنا