تخريب کوره ذوب زباله هاي پلاستيکي در پاکدشت

پنجشنبه 06 آذر 1393 ساعت 02:33

 

 

تخريب کوره ذوب زباله هاي پلاستيکي در پاکدشت


با حضور مأموران اجرايي گشت محيط زيست در کارگاه بازيافت زباله هاي پلاستيکي در روستاي محمد آباد اين شهرستان، از ادامه فعاليت آن جلوگيري و کوره ذوب اين کارگاه تخريب و جمع آوري شد.
به گزارش پسماند ایران، محمودرضا سعيدپور با اعلام اين خبر گفت: روستاي محمودآباد در شهرستان پاکدشت متأسفانه در طول يکدهه به مکاني امن براي افراد سودجو تبديل و با انواع آلودگي ها موجبات تخريب محيط زيست، اراضي زراعي، منابع آب و خاک و هوا را فراهم آورده است.
سعيدپور ادامه داد: بدنبال پيگيري هاي حقوقي اين اداره در راستاي اعمال قوانين حفاظت و بهسازي محيط زيست، نحوه جلوگيري از آلودگي هوا و مديريت پسماند در شهرستان، مأموران گشت محيط زيست روز گذشته در اين روستا از ادامه فعاليت يک کارگاه بازيافت زباله هاي پلاستيکي جلوگيري و کوره عامل آلودگي را تخريب کردند.
سعيدپور در ادامه گفت: تاکنون يازده نفر از مالکين و متصديان کارگاه هاي بازيافت زباله در روستاي محمود آباد به دادستاني معرفي و تحت پيگرد قانوني قرار گرفته اند.
رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان پاکدشت با ابراز ناخرسندي از عدم همکاري برخي از مسوولان روستاها در شهرستان پاکدشت، که در قبال استقرار غيرمجاز و انجام چنين تخلفاتي سکوت نموده اند، از مردم و اهالي شهرستان پاکدشت خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفي که باعث تهديد و تخريب محيط زيست مي گردد، موضوع را با شماره تلفن 360920209-021 اداره حفاظت محيط زيست شهرستان پاکدشت اطلاع رساني نمايند.

 

 

 

منبع :  خبرگزاري موج