مرحله دوم قرعه كشي همياران بازيافت قم در سال ۹۳ برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومي سامَپ قم، چهارشنبه پنجم آذر ماه مرحله دوم قرعه كشي همياران بازيافت با حضور مديرعامل سامَپ قم در برنامه تلويزيوني سرچراغ از مركز صدا و سيماي مركز نور برگزار شد.

 

رضا بامداد اصل با حضور در اين برنامه زنده تلويزيوني، به استقبال و مشاركت شهروندان در طرح تفكيك پسماند از مبدا اشاره كرد و گفت: تعداد همياران شركت كننده در طرح تفكيك از مبدا در قرعه كشي عيد غدير سال گذشته شش هزار نفر بود كه اين تعداد در سال جاري به ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر افزايش يافته است.
وي همچنين عنوان كرد كه شيوه ثبت كارت طلايي در سال گذشته از طريق اپراتور انجام ميشد اما اين روش در سال ۹۳ از طريق سامانه پيامكي بوده است.
مرحله دوم قرعه كشي همياران بازيافت در سال ۹۳ در برنامه تلويزيوني سرچراغ برگزار شد اما به دليل كمبود وقت برنامه، انجام بخش باقي مانده از قرعه كشي به فرصت ديگري موكول شد.
بخش باقي مانده مراسم قرعه كشي نيز روز پنجشنبه، ششم آذر ماه با حضور و نظارت مديرعامل سامَپ و اعضاي هيئت مديره سازمان برگزار شد.
گفتني است، اسامي برندگان از روز ۱۵ آذر ماه در سايت رسمي سازمان مديريت پسماند و يكي از روزنامه هاي محلي به اطلاع شهروندان و همياران هميشه همراه خواهد رسيد.