فرهنگ ناصحیح مهمترین عامل بروز مشکلات زباله‌دان باشت است

یکشنبه 09 آذر 1393 ساعت 04:08

 

 

شهردار باشت: فرهنگ ناصحیح مهمترین عامل بروز مشکلات زباله‌دان باشت است


بهنام برازنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: زباله‌دان شهری باشت که در طی چند ماه اخیر اعتراضات فراوانی از سوی اهالی روستای سرآببیز و آبدهگاه را در پی داشته است به همت شهرداری باشت مورد ساماندهی قرار گرفته و هم‌اکنون تا حد زیادی از اعتراضات مردم نسبت به این مسئله را کاهش داده است.
شهردار باشت با بیان این‌که درصد زیادی از اعتراضات مردمی نسبت به استفاده ناصحیح برخی از افراد از این زباله‌دان بوده، گفت: متأسفانه با وجود ساماندهی زباله‌دان شهر باشت و هزینه‌هایی جهت مناسب سازی فضای این زباله‌دان ما هر روزه شاهد صحنه‌های ناخوشایندی هستیم که از فرهنگ نامناسب این افراد نشأت می‌گیرد.
وی افزود: شهرداری و نیروهای آن جهت ساماندهی بیشتر و جلوگیری از مشکلات پیشین نسبت به قفل در ورودی این مکان اقدام کرده تا از ریختن زباله‌ها در اطراف زباله‌دان جلوگیری شود اما عدم همکاری دهیاران و برخی افراد موجب می‌شود که دوباره این صحنه‌های ناخوشایند به وجود آمده و اعتراضات مردمی را در پی داشته باشد.
برازنده در ادامه از همه مردم بخصوص دهیاران خواست تا با شهرداری همکاری لازم را انجام دهند و در صورت با افرادی که با بی‌توجهی خود باعث به وجود آمدن فضای نامناسب و نگرانی مردم شوند، برخورد خواهد کرد.