تجهیز ناوگان خودروهای جمع‌آوری پسماند در جنوب غرب تهران

یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 10:40

 

 

معاون امور شهر و فضای سبز مدیر شهری جنوب غرب تهران خبر داد


معاون امور شهر و فضای سبز مدیر شهری جنوب غرب تهران گفت: اداره بازیافت در راستای اجرای سیاست‌های سازمان مدیریت پسماند و در جهت ارتقای فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء، اقدام به تجهیز ناوگان خودروهای جمع‌آوری پسماند در سطح منطقه کرد.


به گزارش پسماند ایران ، عباس صمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره بازیافت جنوب غرب تهران در راستای اجرای سیاست‌های سازمان مدیریت پسماند و در جهت ارتقای فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء، اقدام به تجهیز ناوگان خودروهای جمع‌آوری پسماند در سطح منطقه کرد.

معاون امور شهر و فضای سبز مدیر شهری جنوب غرب تهران افزود: در اجرای این طرح خودروهای جمع‌آوری پسماند در بلوک‌های آذری، گلچین، سجاد، ابوذر غربی، یافت‌آباد، باغ خزانه، ابوذر شرقی، مقدم، بلورسازی، جلیلی و امامزاده حسن به صورت روزانه در ساعت‌های 9:30 لغایت 12 نسبت به جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان اقدام می‌کنند و از مهر ماه سال جاری تاکنون 33 تن پسماند خشک توسط خودروهای ملودی‌دار از درب منازل جمع‌آوری شده است.
وی ادامه داد: همچنین اداره بازیافت منطقه در ادامه این فعالیت‌ها اقدام به توزیع 115 عدد مخازن 40، 120 و 240 لیتری در ده روز اول آبان به شهروندان کرده که این امر برای مشارکت هر چه بیشتر شهروندانی بوده که با ناوگان خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک همکاری کرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری فارس