اعزام دوهزارکارگرشهرداری قزوین به کربلا برای همکاری در نظافت شهر

دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 02:32

 

 

 

اعزام دوهزارکارگرشهرداری قزوین به کربلا برای همکاری در نظافت شهر

شهرداری قزوین و استانداری کربلا به منظور همکاری در نظافت شهرمقدس کربلا در آیین بزرگداشت اربعین امام حسین (ع) تفاهم نامه امضا کردند.
به گزارش پسماند ایران به نقل از خبرگزاری 'کربلا' براساس این تفاهم نامه کارگران، پرسنل و تجهیزات شهرداری قزوین درروزهای سوگواری اربعین درنظافت شهرمقدس کربلا و جمع آوری و انتقال زباله های باقیمانده از حضورمیلیون ها زایر شرکت می کنند.
معاون استاندارکربلا روز یکشنبه درگفت و گو با خبرگزاری'کربلا' گفت: این استانداری تمهیدات لازم را به منظور استقبال از دوهزار پرسنل اعزامی شهرداری قزوین اندیشیده و محل اسکان و غذای مورد نیاز آن ها را تامین کرده است.
'علی المیالی' افزود: براساس این تفاهم نامه شهرداری قزوین اقدام به ارسال 60 دستگاه تجهیزات جمع آوری و انتقال زباله ازجمله 20 دستگاه رفتگرمکانیکی، 20 دستگاه کامیون مخصوص حمل زباله و تعدادی لودر و تریلر می کند.
وی اضافه کرد: شهرداری قزوین همچنین 6 ایستگاه جمع آوری زباله در منطقه یک شهرکربلا ایجاد و زباله های جمع آوری شده را به محل دفن زباله ها منتقل می کند.
المیالی گفت: استانداری کربلا چندین مکان را برای اسکان پرسنل شهرداری قزوین درنظر گرفته است که یکی از آن ها درپارک خانوادگی 'امام حسین (ع)' در محله 'الاصلاح' است.