تفکیک زباله در محل دپوی زباله شهر فریدونکنار

سه شنبه 18 آذر 1393 ساعت 12:50

 

 

شهردار فریدونکنار خبر داد 
تفکیک زباله در محل دپوی زباله شهر فریدونکنار


شهردار فریدونکنار از تفکیک زباله در محل دپوی زباله این شهر ساحلی و توریستی خبر داد.


علی خان بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار از تهیه و استقرار سطل مکانیزه از ابتدای امسال به تعداد بیش از 30 عدد در سطح شهر به علاوه 100 سطل مکانیزه که در سال قبل توزیع شد، خبر داد.
وی با اشاره به خرید بیش از 60 عدد سطل پلاستیکی 100 کیلویی گفت: این سطل‌ها برای استقرار در آرامستان‌ها و بازار روز، طرح‌های شرق و غرب دریا و برخی از اداراتی بود که به صورت مکاتبه‌ای درخواست داده بودند.
شهردار فریدونکنار تهیه ماشین‌آلات مکانیزه و غیرمکانیزه در اختیار خدمات شهری را خدمتی مهم دانست و افزود: شست‌وشوی معابر و خیابان‌های سطح شهر به صورت روزانه از ابتدای امسال شروع شده است.
وی از سم‌پاشی محل دپوی زباله از ابتدای امسال به صورت دو مرحله‌ای و تفکیک زباله در مقصد و محل دپوی زباله‌های شهر ساحلی و توریستی فریدونکنار خبر داد.
خان بابایی با اشاره به اینکه اتمام لایروبی اگوهای سطح شهر با هدف هدایت آب‌های سطحی در شهر و ادامه اجرای این عملیات به صورت موردی در شهر را داشته‌ایم، اظهار داشت: فاضلاب‌های پارک لاله و طرح‌های دریا برای استفاده مسافران و شهروندان نظافت و لایروبی شده است.
وی از نظافت و لایروبی جوی‌های و کانیووها به صورت روزانه توسط نیروهای خدماتی شهرداری فریدونکنار خبر و ادامه داد: 12 نیروی جدید در واحد خدمات شهر در راستای تسهیل در امر جمع‌آوری به‌کارگیری شدند.
شهردار فریدونکنار حفظ و نگهداری محل دپوی زباله با استقرار بولدوزر و جلوگیری از انتشار آلودگی در حد توان را یکی دیگر از اقدامات مهم در این راستا بوده است