معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد: جمع آوری روزانه بیش از ۱۰هزار تن زباله از شهر کربلا

سه شنبه 25 آذر 1393 ساعت 11:40

 

 

 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:
جمع آوری روزانه بیش از ۱۰هزار تن زباله از شهر کربلا

پسماند ایران: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از رضایت کامل شهردار کربلا، معاون استاندارT نماینده استاندار کربلا و شهروندان این شهر بزرگ مذهبی از اقدامات کارگران زحمتکش خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش پسماند ایران, مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب گفت:نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران بحث نظافت و رفت و روب سطح معابر شهر کربلای معلی را از هفته پیش آغاز کردند و این کار همچنان ادامه داد.
عبدالهی در ادامه به رضایتمندی شهردار و استاندار شهر کربلا و شهروندان از اقدامات نیروهای خدمات شهری در ایام اربعین سید و سالار شهیدان در کربلای معلی اشاره داشت و گفت:عملکرد نیروهای زحمتکش خدمات شهری منجر به مشارکت مردم شهر کربلا در امر نظافت این شهر و همکاری با نیروهای خدمات شهری شد.
وی در ادامه با بیان این که حرکت و تلاش و زحمات نیروهای خدمات شهری تاثیرات بسیار خوب فرهنگی و اجتماعی بر روی شهروندان این شهر مقدس به همراه داشته است گفت:این حرکت از سوی کارگران زحمتکش خدمات شهری تاثیرات عمومی به همراه داشت و مردم این شهر نیز به یاری این نیروها شتافتند.
معاون خدمات ش
هری شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد:براساس گفته مسوولین و شهروندان کربلا، این شهر امسال با کمک شهرداری تهران نسبت به سال های گذشته از نظافت و تمیزی بسیار مطلوبی برخوردار بود.
* اشک شوق خادمین امام حسین(ع) از نظافت شهر کربلا
وی با تاکید بر این که کارگران خادم خدمات شهری شهرداری تهران با ابراز خوشحالی و اشک ریزان از این موضوع که خادم امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) به خدمات رسانی به زائرین آقا اباعبدالله الحسین (ع) مشغول بودند.
عبدالهی به انتقال زباله ها به مرکز دفن زباله شهر کربلا پرداخت و گفت:12 خودرو سیمی تریلر و ماشین کمپرسی توسط گروه موتوری سازمان مدیریت پسماند شهر تهران زباله های جمع آوری شده را از ایستگاه های میانی به مرکز دفن زباله منتقل و تخلیه می کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص میزان زباله ها جمع آوری شده گفت:میزان زباله در شهر کربلا با توجه به تراکم جمعیت و زائرین متفاوت بوده است.چنانچه در روزهای پر تراکم روزانه بیش از 10هزار تن زباله در شهر کربلا جمع آوری می شد و اکنون با بازگشت زائرین این میزان به نسبت کاهش یافته است و روزانه بیش از 5 هزار تن زباله جمع آوری می شود.
وی به بازگشت گروه دوم نیروهای خدمات شهری اشاره داشت و گفت:این گروه 1320نفری صبح امروز سه شنبه برای زیارت حرم مطهر امیرالمومنین(ع) به نجف اشرف مشرف شدند و پس از آن به سمت مرز مهران حرکت خواهند کرد و در بوستان ولایت مورد استقبال مسوولین وخانواده هایشان قرار خواهند گرفت.
عبدالهی ادامه داد:گروه سوم نیز که در حدود 1000 نفر هستند سه شنبه شب از کربلا به سمت نجف اشرف حرکت می کنند و پس از زیارت حرم مطهر امیرالمومنین(ع) به سمت مرز مهران حرکت می کنند و این گروه نیز روز چهارشنبه در بوستان ولایت حضور می یابند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری تسنیم