حریق عجیب در یک واحد مسکونی تهران/10کامیون ضایعات از یک منزل مسکونی خارج شد

چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 15:23

 

 

حریق عجیب در یک واحد مسکونی تهران/10کامیون ضایعات از یک منزل مسکونی خارج شد

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی پر از زباله در تهران خبر داد و گفت: بیش از 10 کامیون زباله و ضایعات پس از مهار حریق، از داخل این واحد مسکونی خارج شد.
«جلال ملکی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ساعت شش صبح امروز آتش سوزی یک واحد مسکونی در میدان نامجو ابتدای خیابان پازوکی به این سازمان گزارش و ماموران 4 ایستگاه آتش نشانی برای اطفا حریق به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه آتش نشانان به حضور در محل حادثه، با صحنه عجیبی مواجه شدند، افزود: این آتش سوزی در یک واحد مسکونی 450 متری روی داده که 300 متر آن حیاط و در طبقه همکف آن نیز سه باب مغازه و دو واحد مسکونی 150 مترمربعی قرار دارد.
ملکی با اشاره به اینکه یکی از مغازه ها و حیاط و دو طبقه ساختمان خالی از سکنه بود، اظهار کرد: آتش سوزی دراین واحدها که به محلی برای انباشت زباله و ضایعات از جمله انواع و اقسام زباله، پلاستیک، چوب، میخ و ضایعات آهن آلات تبدیل شده، روی داده بود.
وی اضافه کرد: این آتش سوزی با تلاش چند ساعته نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت یک و 30 دقیقه بعدازظهر مهار و محل ایمن سازی شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: پس از خاموش کردن زباله کار تخلیه محل آغاز و در مجموع حدود 10 کامیون انواع زباله و ضایعات از این واحد مسکونی خارج شد.