طرح تفکیک پسماند از مبدا در مهرگان اجرایی می‌شود

پنجشنبه 18 دی 1393 ساعت 05:50

 

 

نائب‌رئیس شورای شهر محمدیه:
طرح تفکیک پسماند از مبدا در مهرگان اجرایی می‌شود

پسماند ایران: نائب‌رئیس شورای شهر محمدیه گفت: مهرگان از سال ۹۴ تحت پوشش طرح تفکیک پسماند از مبدا قرار می‌گیرد.


به گزارش پسماند ایران، علی‌یار حسنی بعد از ظهر امروز در جمع شورای شهر محمدیه اظهار داشت: با جلساتی که برگزار کردیم قرار بر این شد تا طرح تفکیک پسماند از مبدا در مهرگان اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه شهرک مهرگان از مناطق پر جمعیت استان قزوین است، اعلام کرد: شهرک مهرگان از سال 94 تحت پوشش طرح تفکیک از مبدا قرار می‌گیرد.
حسنی از عضویت رایگان در کتابخانه شهر آفتاب محمدیه خبر داد و بیان کرد: کتابخانه‌ای تحت عنوان شهر آفتاب در شهر محمدیه فعالیت می‌کند که این کتابخانه به صورت رایگان عضو می‌گیرد و عضویت در این کتابخانه به صورت تلفنی است.
نائب‌رئیس شورای شهر محمدیه عنوان کرد: عضویت در کتابخانه شهر آفتاب به این شکل است که با یک تماس تلفنی عضو شهروندان عضو این کتابخانه می‌شوند و بعد از ثبت‌نام لیستی از کتاب‌های این کتابخانه در اختیار اعضاء قرار می‌گیرد.
حسنی اعلام کرد: این کتابخانه با سه کارمند بیش از هشت هزار و 500 عضو دارد و کار ارسال کتاب‌ها نیز توسط دو پیک انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در این کتابخانه 20 هزار نسخه کتاب در قالب سه هزار عنوان وجود دارد که برای استفاده شهروندان شهر محمدیه در نظر گرفته شده است که در آینده‌ای نزدیک این امکان نیز برای همشهریان ناحیه مهرگان مهیا می‌شود.
نائب‌رئیس شورای شهر محمدیه درباره مدیریت پسماند که یکی از اولویت‌های شهرک مهرگان است، عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر محمدیه دومین شهر استان قزوین بوده که طرح تفکیک از مبدا را اجرایی کرده است، در نظر داریم که شهرک مهرگان نیز از این طرح بهره‌مند شود.حسنی از راه‌اندازی کتابخانه در مهرگان خبر داد و گفت: به‌زودی کتابخانه‌ای در ناحیه شهری مهرگان راه‌‌اندازی می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :خبرگزاری تسنیم