شهردار بردخون: طرح ساماندهی پسماند شهری بردخون آغاز شد

شنبه 20 دی 1393 ساعت 11:16

 

 

 

شهردار بردخون: طرح ساماندهی پسماند شهری بردخون آغاز شد


پسماند ایران :شهردار بردخون از آغاز طرح ساماندهی پسماند شهری بردخون خبر داد.


به گزارش پسماند ایران :مجید شریعت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: از مدت‌ها پیش به منظور ساماندهی مناسب پسماند شهری برنامه‌ریزی کردیم که با توجه به لزوم ساماندهی بهینه پسماند شهری و با مصوبه شورای اسلامی شهر، فاز اول طرح با اعتبار اولیه ۲ میلیارد ریال آغاز شده است.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقای سیستم مکانیزه جمع‌آوری زباله‌های شهری، بهبود وضعیت بهداشت محیط شهری، نظم و سرعت عمل در جمع‌آوری زباله‌های شهری و ایجاد محیط سالم شهری و کم کردن تماس مستقیم پاکبانان پرتلاش با پسماندهاست.
شهردار بردخون به مزایای دیگر طرح و تفکیک زباله‌ها اشاره کرد و گفت: ساماندهی خدمات شهری، توجیه اقتصادی طرح و صرفه اقتصادی و زمینه‌سازی برای اجرای فازهای دوم و سوم از مزایای آن است که با حمایت‌های دولت از طرح‌های عمران شهری شاهد خدمات‌رسانی شایسته به مردم منطقه خواهیم بود.
شریعت‌زاده از همکاری شهروندان با شهرداری بردخون تشکر کرد و ادامه داد: در اجرای این طرح همکاری و مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد که امید داریم با همراهی مسئولان و مردم این طرح با موفقیت به سرانجام برسد.
شهردار بردخون با بیان اینکه آغاز طرح از مدارس و ادارات بوده، عنوان کرد: شهرداری در فاز اول طرح با خرید مخازن زباله ۷۷۰ لیتری گالوانیزه و پلی‌اتیلن و جانمایی آن‌ها در خیابان‌ها، محلات، بازار، ادارات و مدارس اجرای عملی آن را کلید زده است.
وی از توجه ویژه استانداری بوشهر به طرح‌های عمران شهری تشکر کرد و گفت: شهرداری بردخون با همه توان برای خدمت صادقانه به مردم بهره می‌برد و در این مسیر ذره‌ای کوتاهی نخواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : پارس خلیج