مشهد رتبه اول مشارکت در تفکيک زباله را دارد

دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 02:05

 

 

مشهد رتبه اول مشارکت در تفکيک زباله را دارد

از ۱۱ روش جمع آوري و تفکيک پسماندهاي خشک ۹ روش آن در مشهد اجرا مي شود و مشهد رتبه اول مشارکت شهروندان در اين زمينه را در کشور دارد.

«علي نجفي» مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري مشهد با بيان اين مطلب گفت: براي تقدير از شهروندان ساعي در زمينه تفکيک زباله از مبداء و ترغيب ديگر شهروندان، بيست و يکمين مرحله جشنواره قرعه کشي بازيافت اواخر دي ماه در مشهد برگزار مي شود. وي افزود: ماهيانه به ۴۰نفر از شهروندان به قيدقرعه جوايزي به رسم يادبود اهدا مي شود و در طول سال نيز ۲مرحله جشن برگزار و به قيدقرعه به يکي از شهروندان يک دستگاه خودرو اهدا مي شود. مشهد رتبه اول مشارکت در تفکيک زباله را دارد بهمن | از ۱۱ روش جمع آوري و تفکيک پسماندهاي خشک ۹ روش آن در مشهد اجرا مي شود و مشهد رتبه اول مشارکت شهروندان در اين زمينه را در کشور دارد.

«علي نجفي» مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري مشهد با بيان اين مطلب گفت: براي تقدير از شهروندان ساعي در زمينه تفکيک زباله از مبداء و ترغيب ديگر شهروندان، بيست و يکمين مرحله جشنواره قرعه کشي بازيافت اواخر دي ماه در مشهد برگزار مي شود. وي افزود: ماهيانه به ۴۰نفر از شهروندان به قيدقرعه جوايزي به رسم يادبود اهدا مي شود و در طول سال نيز ۲مرحله جشن برگزار و به قيدقرعه به يکي از شهروندان يک دستگاه خودرو اهدا مي شود.