ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در کرج ضروری است

دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 04:40

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج: ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در کرج ضروری است


به گزارش پسماند ایران ،‌ حجت‌الله غلامرضایی در حاشیه بازدید میدانی از برخی مناطق این کلانشهر گفت: با توجه به روند ساخت و سازها در کلانشهر کرج شاهد افزایش نخاله‌های ساختمانی هستیم که به معضلی برای شهروندان و شهر تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: صاحبان این منازل نیز بدون توجه به عواقب ماندن این نخاله‌ها از جمع‌آوری آنها تا مدت‌ها خودداری می‌کنند که مشکلاتی را به همراه دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه خدمات شهری باید فکر اساسی را درباره ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در این کلانشهر کند، افزود: جمع‌آوری زباله و نخاله‌ها، کیفیت انتقال آنها به محل دفن و همچنین ساماندهی نخاله‌های ساختمانی از مهم‌ترین اقداماتی است که خدمات شهری باید تدابیر اساسی را درباره آنها بیندیشد.
غلامرضایی در بخش دیگری از سخنان خود درباره روند توسعه‌ای ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج هشدار داد و گفت: هر روز شاهد رشد این گونه ساخت و سازها در کلانشهر کرج و به ویژه در مناطق اقماری و حاشیه‌ای این شهرستان هستیم.
به گفته وی، در صورت عدم توجه به این موضوع در آینده با بحران جدی‌تری مواجه خواهیم شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: مقابله جدی و اساسی مسئولان برای کاهش و از بین رفتن مقوله ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها باشد.
غلامرضایی گفت: نظارت بر روند ساخت و سازها و حضور پلیس ساختمان می‌تواند تأثیرات مثبتی در کاهش این تخلفات داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :خبرگزاری فارس