ورود موضوع پسماند به کتابهای درسی

پنجشنبه 25 دی 1393 ساعت 05:45

 

 

بازدید محمد حقانی از سازمان مدیریت پسماند شهر تهران؛
ورود موضوع پسماند به کتابهای درسی


رییس کمیته محیط زیست شورا معتقد است با بودجه ای که شورا در حوزه پسماند پیش بینی کرده می بایست اوضاع زباله شهر تهران بهتر از وضع موجود باشد.


به گزارش پسماند ایران ،محمد حقانی در جریان بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با تاکید بر این که زباله شهر بایستی تفکیک از مبداء اتفاق بیفتد گفت:تفکیک از مبدا زیر 10 درصد است در سطح شهر که می بایست برای حفظ منافع ملی بیش از این باشد البته ظاهرا شهردار تهران اهتمام جدی به تازگی برای تفکیکی از مبدا زباله به کار بسته اند که من امیدوارم این طرح به خوبی انجام شود و از تمام ظرفیت های شهروندی در اجرای این طرح استفاده شود.
حقانی افزود: اگر 8 درصد تفکیک در منازل مردم اتفاق بیفتد. هزینه فایده برای شهرداری منطقی می شود تا در این حوزه شهرداری سوبسیدی پرداخت نکند.
حقانی در ادامه سخنانش تاکید کرد: باید تمام ارکان های دخیل در بحث پسماند به یاری شهرداری بیایند ولی از وزیر آموزش و پرورش دعوت کرد تا سرفصلی را تا پایه هشتم برای بحث پسماند در کتب درسی لحاظ کند. صدا و سیما بایستی در امر اطلاع رسانی وارد شود و مردم را درخصوص مدیریت پسماند شهر به مشارکت بطلبد. لازم به ذکر است حافظی، شیبانی و آباد در این بازدید همراه حقانی بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری مهر