جمع‌آوری زباله در سرعین مکانیزه انجام می‌شود

یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 17:42
 جمع‌آوری زباله در سرعین مکانیزه انجام می‌شود

 

شهردار سرعین: جمع‌آوری زباله در سرعین مکانیزه انجام می‌شود


پسماند ایران : شهردار سرعین گفت: جمع‌آوری مکانیزه زباله یکی از برنامه‌های راهبردی شهرداری سرعین است که با خرید و نصب ۱۰۰ باکس جمع‌آوری زباله در مسیرهای اصلی از ابتدای امسال آغاز شده است.


به گزارش پسماند ایران، رضا زنده‌دل در جلسه کمیسیون زیباسازی شهرداری سرعین با بیان اینکه توجه به مسائل محیط زیستی در صدر برنامه های کاری شهرداری سرعین قرار دارد، اظهار داشت: مسیر سلامت در راستای تاکید بر ورزش همگانی و ایجاد فضاهای شهری سازگار با محیط زیست در شهر سرعین در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: اهمیت ویژه شهرداری سرعین به بحث فضای سبز سبب شده تا واحد زیباسازی این مجموعه جزو پرکارترین مجموعه‌های شهرداری سرعین باشد.
شهردار سرعین گفت: در راستای احترام به حقوق حیوانات برای نخستین بار در استان اردبیل سگ‌های ولگرد با وجود هزینه بالاتر برای شهرداری به جای اتلاف با سلاح گرم زنده‌گیری می‌شوند.
زنده‌دل بیان کرد: جمع‌آوری مکانیزه زباله یکی از برنامه‌های راهبردی شهرداری سرعین است که با خرید و نصب 100 باکس جمع‌آوری زباله در مسیرهای اصلی از ابتدای امسال آغاز شده و با نصب 50 باکس در مسیرهای فرعی ادامه می‌یابد.
شهردار سرعین خاطر نشان کرد: پرسنل شهرداری سرعین روزانه حدود 3 تن زباله در شهر سرعین جمع آوری می‌کنند که لازم است با فرهنگسازی لازم این میزان هر روز کمتر شود.
وی افزود: به مناسبت روز ملی هوای پاک از پرسنل شهرداری سرعین که در پاسداشت محیط زیست در این شهر نقش داشته‌اند تقدیر می‌شود تا زمینه توسعه و گسترش این امر فراهم آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری تسنیم