عملیات ساخت طرح سیمی تریلر از سال آینده در قزوین آغاز می شود

سه شنبه 30 دی 1393 ساعت 03:20

 

 

عملیات ساخت طرح سیمی تریلر از سال آینده در قزوین آغاز می شود


در جلسه اصلاح بودجه ۹۳ شهرداری قزوین و ضمن بررسی لایحه ایستگاه تجمع زباله (سیمی تریلر) زمان آغاز اجرای این پروژه در سال آتی اعلام شد.


به گزارش پسماند ایران، بخشی از دومین جلسه اصلاح بودجه سال جاری شهرداری مرکز استان ظهر دوشنبه با حضور اغلب اعضای شورای شهر برگزار شد به اصلاح برخی از کدهای درآمدی سازمان مدیریت پسماند اختصاص داشت.
یکی از مهمترین کدهای مورد سؤال قرار گرفته اعضای شورای شهر در رابطه با پروژه ایستگاه تجمع زباله (سیمی تریلر) بود که منتظری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در این رابطه گزارشی مفصل از پیگیری ها و اقدامات انجام گرفته ارائه داد.
وی با بیان اینکه پروژه مربوطه در سطح استان مورد استفاده قرار می گیرد، ادامه داد: زمین مربوط به احداث راه دسترسی به این پروژه خریداری شده است و مسائل توپوگرافی آن رعایت شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به وضعیت کنونی پروژه نیز خبرداد: ایستگاه سیمی تریلر در سال آتی با تأمین زیر ساختهای مرتبط با پروژه آغاز می شود.
مریم نخستین با اشاره به مشکلاتی که پیش از این برای تأمین زمین پروژه نامبرده بر سر راه شهرداری وجود داشت و توضیح اینکه موضوع مربوطه در قالب لایحه دو فوریتی در صحن شورا مطرح شده بوده بر ادامه پیگیری ها برای افتتاح و بهره برداری از پروژه در سال آتی تأکید کرد.
فاطمه اشدری نیز در این رابطه با اشاره به مذاکراتی که پیش از این شورا و شهرداری با گروه سرمایه گذارانی از مرکز همکاری های آسیای میانه به عمل آورده بودند، ادامه داد: پیشنهادات این گروه در اجرای توانمند پروژه ایستگاه تجمع زباله بسیار قابل تأمل است چراکه تجربه کاری آن در دیگر شهرها به خوبی نشان داده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری مهر