کوه بی‌بی شهربانو در جنوب تهران پاکسازی شد

یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 18:24

 

به دنبال اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک 
کوه بی‌بی شهربانو در جنوب تهران پاکسازی شد


مسیر کوهپایه‌ای بی‌بی شهربانو در جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران با حضور مدیران شهری منطقه 20 و صدها همیار سلامت پاکسازی شد.


به گزارش پسماند ایران نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سعید شیرازی اظهار داشت: جلب مشارکت عمومی شهروندان برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست از مهم‌ترین اهداف طرح‌های زیست محیطی مدیریت شهری است که به این منظور مسیر کوهپایه‌ای بی‌بی شهربانو از جاده امین‌آباد تا آرامگاه بی‌بی شهربانو با حضور دانش‌آموزان، معلمان و شهروندان منطقه 20 پاکسازی شد.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 به کمپین آسمان آبی، زمین پاک و اجرای طرح بهینه‌سازی تفکیک پسماند از مبدا اشاره کرد و افزود: پاکسازی این محل معنوی با ارائه آموزش‌های مدیریت پسماند از سوی کارشناسان همراه بود و به منظور معرفی بیش از پیش ماشین‌های ملودی بازیافت، زباله‌های جمع‌آوری شده به این خودروها تحویل داده شد.
وی با اشاره به اینکه 20 کمیته پسماند برای اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا در محله‌های 20گانه منطقه 20 فعال شده است، اظهار داشت: افزایش غرفه‌های بازیافت، حضور مستمر ماشین‌های ملودی در محلات، مراجعه چهره به چهره کارشناسان و توزیع کارت‌های اشتراک شهروندان از مهم‌ترین اقداماتی است که برای سهولت دسترسی شهروندان به محل‌های جمع‌آوری پسماندخشک انجام شده است.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 به همراه روسای ادارات آن معاونت و صدها شهروند این منطقه در طرح پاکسازی کوه بی‌بی شهربانو شرکت کردند.