جمع آوری زباله با تراکتور!

یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 18:30

 

 

جمع آوری زباله با تراکتور!


شهردار شهر آجین از جمع آوری و دفع روزانه سه تن زباله توسط شهرداری از شهر آجین خبر داد.


"نبی الله معصومی" با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون هزینه‌های افزون بر 450 میلیون ریال توسط شهرداری آجین صرف هزینه جمع آوری و دفع زباله شده است.
وی با اشاره به وجود 879 خانوار و چهار هزار نفر جمعیت در شهر آجین مرکز بخش پیرسلمان شهران اسدآباد، تصریح کرد: در حال حاضر جمع آوری و دفع زباله سطح شهر آجین به علت نبود ماشین ویژه زباله توسط یک دستگاه تراکتور صورت می پذیرد.
وی با بیان اینکه شهرداری شهر نوپای آجین تنها دارای 6 دستگاه ماشین آلات از جمله لودر، بیل مکانیکی، کمپرسی، تراکتور و پژو است، افزود: ماهانه شهرداری شهر آجین افزون بر 11 میلیون تومان اقساط این تعداد ماشین آلات را پرداخت می‌کند.
معصومی با اشاره به پرداخت 150 میلیون تومان اقساط ماشین آلات شهرداری آجین از ابتدای سال تاکنون تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری شهر آجین برای جمع آوری و دفع زباله‌های سطح شهر نیازمند یک دستگاه ماشین حمل زباله است راکه جمع آوری زباله با تراکتور از سطح شهر چندان قابل قبول و بهداشتی نیست.
وی با بیان اینکه شهرداری شهر آجین در سال 90 راه اندازی شده است، یادآور شد: به علت کمبود اعتبارات و نوپا بودن شهر آجین تاکنون موفق به خریداری ماشین ویژه حمل زباله نشده‌ایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : ایسنا