تعیین تکلیف کارخانه کمپوست بجنورد به ۲ هفته آینده موکول شد

یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 18:32

 

 

شهردار بجنورد
تعیین تکلیف کارخانه کمپوست بجنورد به ۲ هفته آینده موکول شد


پسماند ایران : شهردار بجنورد گفت: در جلسه کمیته پسماند که دیروز در استانداری خراسان شمالی برگزار شد موضوع کارخانه کمپوست مطرح و موانع راه‌اندازی آن نیز بررسی شد و تا دو هفته آینده تصمیم‌گیری برای راه اندازی مجدد آن انجام می‌شود.
روح‌الله براتیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: این کارخانه در حال حاضر تعمیر و مشکلات آن حل‌شده است و ازلحاظ فنی و زیست‌محیطی هیچ‌گونه مشکلی ندارد.
براتیان تصریح کرد: بحث مشکلات اجتماعی به وجود آمده تنها معضل ما در راه‌اندازی مجدد این کارخانه است که طی جلسه روز گذشته مطرح شد.
وی افزود: تصمیم‌گیری در مورد کارخانه کمپوست همچنان منتظر تصمیم نهایی مقامات استانی است که این موضوع به‌روزهای آتی موکول شده است.
شهردار بجنورد درباره دیگر موضوعات مطرح‌شده در کمیته پسماند استان گفت: در این کمیته طرح جامع پسماند که چندی پیش توسط وزارت کشور ابلاغ‌شده بود مطرح شد که طی آن با کلیات این طرح موافقت به عمل آمد و شرح خدمات آن تشریح شد.
وی در مورد وظیفه این کمیته افزود: از وظایف کمیته پسماند می‌توان به ساماندهی و مدیریت پسماندهای کشاورزی و صنعتی در شهرها و روستاهای استان اشاره کرد.
به گزارش پسماند ایران ، قرار بود طی جلسه‌ای که روز گذشته در استانداری خراسان شمالی برگزار شد تکلیف کارخانه کمپوست مشخص شود که این اتفاق به تأخیر افتاد.
کارخانه کمپوست بجنورد سال 91 با صرف 35 میلیارد ریال هزینه راه‌اندازی شد که پس از مدتی فعالیت به سبب ایجاد بوی نامطبوع و آلودگی در محیط اطراف، از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :خبرگزاری تسنیم