سازمان مدیریت پسماند بندر عباس

یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 17:42
سازمان مدیریت پسماند بندر عباس

اولین جلسه ریاست محترم كمیسیون سلامت،خدمات و بهداشت شورای شهر با سازمان مدیریت پسماند برگزار شد


در این جلسه مورخ 6-11-93 معاون محترم خدمات شهری جناب آقای رنجبر به همراه جناب آقای جهانبخش ریاست محترم این کمیسیون همچنین مدیرعامل سازمان، معاون و کارشناس این سازمان حضور داشتند.
در این جلسه جناب آقای رنجبر از انتظارات خویش در حوزه مدیریت پسماند سخن گفتند و هزینه های وارده بر شهرداری را مورد بررسی قرار داد و از سازمان مدیریت پسماند به جهت فعالیتهای که در سالهای اخیر در حوزه پسماند انجام داده است تقدیر نمود.
در ادامه جناب آقای جمالی تجربیات حاصل از بازدیدهای انجام شده از کشورهای پیشرفته دنیا را اذعان نموده و لزوم تغییر دیدگاه مردم و مسئولین نسبت به حوزه پسماند را الزامی عنوان نمود . در ادامه خرید دستگاه ها، ماشین آلات و تاسیس مواردی از قبیل آزمایشگاه ویژه پسماند در بودجه سال را پیشنهاد دادند.
در پایان جناب آقای جهانبخش فعالیت های انجام شده و در دست اقدام سازمان از قبیل طرح حامیان بازیافت مدارس را خوب و موثر ارزیابی نمود ضمناً مواردی از قبیل آموزش اصناف، کیسه مخصوص نان، موضوع پسماندهای عفونی و حواشی آن را دستور کار جلسات آتی با ادارات مرتبط قرار دادند. همچنین ایشان بر استفاده از فضای مجازی و تولید نرم افزارهای ویژه در حوزه پسماند تاکید نمودند.