پیشنهاد طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان اصفهان

چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 00:55
پیشنهاد طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان اصفهان
کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اصفهان پیشنهاد طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان اصفهان را برای کنترل پسماند در شهرستان اصفهان پیشنهاد کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عصر امروز در محل فرمانداری اصفهان جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه که به منظور بررسی مدیریت تخلیه نخاله‌های ساختمانی و جمع‌آوری پسماندهای صنعتی و ساختمانی برگزار شد، فرمانداران، بخشداران و مسئولان مرتبط با امر پسماند نیز حضور و به اظهار نظر پرداختند.
نارضایتی از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌ها، راه‌های ارتباطی و تهدید بهداشت عمومی از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
نبودن نظارت دستگاه‌های مرتبط برای جانمایی مکان‌های مناسب برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی و همچنین جلوگیری و برخورد با متخلفین در این حوزه و برداشت‌های غیر مجاز از معادن و تخلیه نخاله‌ها و رها کردن آنها در طبیعت از جمله مواردی که بود که در این جلسه مطرح شد.
برخورد قانونی با متخلفان و تخلیه‌کنندگان نخاله توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.
پیشنهاد طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان اصفهان توسط شرکت مشاور در این کارگروه ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.