پاکبانان سفیران آموزش شهرداری هستند

سه شنبه 03 آذر 1394 ساعت 00:32
پاکبانان سفیران آموزش شهرداری هستند
 عزت شهرداری منوط به وجود پاکبانان زحمتکش است که شهر را پاک نگه می دارند 
 

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در نشست هم اندیشی این سازمان با شهردار و مسئولین شهرداری منطقه 4 در ابتدا ضمن تبریک هفته بسیج به این سخن از امام خمینی (ره) اشاره کرد که فرمودند:"بسیج یقیناً از برکات و انفاس جلیه خداوند متعال بود که برملت ایران ارزانی شد."
مساحت خدماتی این سازمان در منطقه 4 را حدود573 هکتار عنوان کرد و گفت: 250 نفر پرسنل اعم از پاکبان وکارگر جمع آوری پسماند، کار نظافت و جمع آوری حدود 150 تن پسماند در روز را در این منطقه انجام می دهند. خوشبخت هدف از این برنامه ها را که بنا بر به دستور شهردار محترم شیراز تشکیل می شود، هم اندیشی و بیان مسایلی که در حوزه خدمات شهری مطرح می باشد دانست و افزود: پاکبانان این سازمان در هرمنطقه سفیران آموزش شهروندی هستند که می توانند علاوه بر انتقال مشکلات موجود در هر محل، پیام های شهرداری را نیز به شهروندان انتقال دهند.
در ادامه شهردار منطقه4 با گرامیداشت هفته بسیج، راه آرامش را ادامه دادن راه شهدا، بسیجیان و رزمندگان دانست و گفت: اگر شهدا هم اکنون در میان ما بودند،یقین بدانید که راه خدمتگزاری به مردم را بر می گزیدند. رییس زاده ادامه داد: عزت شهرداری منوط به وجود پاکبانان زحمتکش است که شهر را پاک نگه می دارند چرا که اگر شهرداری انواع خدمات را به شهروندان ارایه دهد اما شهر پاک نباشد، ارزشمند نخواهد بود. وی در ادامه ضمن بر شمردن بعضی از مشکلات اجرایی موجود، نقش پاکبانان محل را در اطلاع رسانی این موارد به شهرداری منطقه، مهم ارزیابی نمود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند این نشست پس از برگزاری جلسه با مناطق یک تا 3 به عنوان چهارمین نشست با نتایجی ارزشمند در هماهنگی سازمان مدیریت پسماند با مناطق شهرداری به کار خود پایان داد.