طرح تفکیک از مبدا در شهر کرمان در حال اجراست

پنجشنبه 05 آذر 1394 ساعت 03:08
طرح تفکیک از مبدا در شهر کرمان در حال اجراست
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری گفت: طرح تفکیک از مبدا با همکاری شرکت نسیم شمال در شهر کرمان در حال اجراست.

به گزارش پسماند ایران، اسمعیل جهانشاهی از انجام آموزشهای لازم در خصوص طرح تفکیک زباله از مبدا از طریق نصب بنر، ارسال پیامک و آموزش چهره به چهره توسط آموزشگران مورد تایید سازمان خبر داد و گفت: این طرح از خردادماه جاری در منطقه یک شهری شروع شده و به سایر نقاط شهر تعمیم یافته است.
وی از برنامه زمانبندی جمع آوری پسماندهای خشک خبر داد و تصریح کرد: در راستای گسترش طرح تفکیک از مبدا پسماند خشک و با همکاری شرکت ندای نسیم شمال یک باب کلبه بازیافت طبق طرح تایید شده سازمان مدیریت پسماند ساخته و در محل چهارراه ابن سینا نصب شده است.
جهانشاهی با بیان اینکه کلبه واقع در چهارراه ابن سینا به بلوار باستانی پاریزی نبش میدان ابوالفضل منتقل شد، تصریح کرد: این کلبه از تاریخ هشتم شهریورماه جاری شروع به کار کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کلبه های بازیافت سطح شهر 4 باب می باشد، خاطرنشان کرد: ساعات کاری کلبه ها به صورت دو شیفت از ساعت 8 صبح الی 13 ظهر و 16.30 الی 19.30 عصر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری گفت: پیرو اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماند خشک در محله سرآسیاب به زودی پنجمین کلبه بازیافت نیز در میدان انقلاب، ابتدای کوچه مزار شروع به کار می کند.
جهانشاهی از اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماند خشک در محله سرآسیاب نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: بانوان این محله در مساجد و مجالس قرآن، آموزش های لازم را توسط سازمان مدیریت پسماند فرا می گیرند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان