آغاز به کار کمپین نمایشی «شهر پاک» در محلات رشت

پنجشنبه 26 آذر 1394 ساعت 11:27
آغاز به کار کمپین نمایشی «شهر پاک» در محلات رشت
هر گروه نمایش از ساعت ده صبح تا شش عصر ۶ اجرا خواهد داشت

 

به گزارش پسماند ایران، مرتضی عاطفی اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با تکیه بر این موضوع که زبان هنر یکی از اصلی‌ترین راههای انتقال مفاهیم است، هنر نمایش این را در فرهنگسازی موثر می‌داند.
وی افزود: با ترسیم این مسیر راه برای حضور اهالی هنر در سطح شهر هموار شده تا فرهنگ مدیریت پسماند را با زبان هنر به خانه‌های شهروندان رشتی ببرند.
عاطفی خاطرنشان کرد: کمپین نمایشی شهر پاک با هدف تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا و کاهش تولید زباله با همکاری سازمان پسماند شهرداری رشت و گروه‌های تئاتر گیلان برنامه‌ریزی شده است. وی ادامه داد: براساس برنامه پیش بینی شده هر گروه نمایش از ساعت ده صبح تا شش عصر ۶ اجرا خواهد داشت. البته با توجه به آنکه نمایش‌ها در قالب تئاتر خیابانی برنامه‌ریزی شده است اجرای برنامه‌های پیش رو ارتباط مستقیمی به وضعیت جوی شهر رشت دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: در اولین روز اجرا مصادف با چهارشنبه ۲۵ آذر نمایش‌های «اعتراض» با کارگردانی محب علیزاده و «خاطرات یک روز شهر من» با کارگردانی هومن میرمعنوی شهروندان رشت را به تامل درباره وضعیت زباله‌های شهر واداشتند.
عاطفی گفت: امروز نیز محلات دیانتی، خیابان فجر آزادگان، روبروی اداره کل محیط زیست، بلوار شهید احمدزاده (جلوتر از درب پارک ملت)، بلوار شهید انصاری ابتدای خیابان ارشاد، علم الهدی، انتهای علی آباد روبروی مسجد هاشمی، شهرک گلزاران، شهرک شهید بهشتی، پارک توحید، بلوار گیلان نبش 179 و پارک شهر شاهد اجرای نمایش اعتراض و خاطرات یک روز شهر من خواهند بود.