برگزاري كارگاه «مديريت پسماند شهري» فردا در تهران

شنبه 19 دی 1394 ساعت 16:24
 برگزاري كارگاه «مديريت پسماند شهري» فردا در تهران
كارگاه «مديريت پسماند شهري» يكشنبه 20 دي ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ با آموزش و تدريس سعيد مرادي كيا

 

مؤسسه آواي سبز داربن با همكاري كتابخانه عمومي حسينيه ارشاد كارگاهي با عنوان «مديريت پسماند، راهي براي مقابله با تغييرات اقليم» را در 20 دي ماه برگزار مي كند.
به گزارش وطن(پايگاه خبري سازمان هاي غير دولتي ايران)؛ كارگاه «مديريت پسماند شهري» در راستاي هدف كاهش آلودگي زيست محيطي برگزار مي شود و در آن نحوه برخورد و جمع آوري پسماند شهري مورد واكاوي قرار خواهد گرفت. اين كارگاه با پرداختن به مباحث؛ بازيافت براي كاهش رد پاي كربن، چگونگي مديريت پسماند در ژاپن و كاهش توليد و تفكيك از مبدا، چگونگي كاهش ايجاد الودگي از مبدا را به شركت كنندگان در كارگاه آموزش خواهد داد.
گفتني است؛ كارگاه «مديريت پسماند شهري» يكشنبه 20 دي ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ با آموزش و تدريس سعيد مرادي كيا، كارشناس واحد تحقيق و توسعه در كتابخانه حسينه ارشاد به آدرس تهران، خيابان شريعتي، نرسيده به ميرداماد، كوچه ارشاد، پلاك ۴، واحد ۱۴برگزار مي شود.
شايان ذكراست؛ شركت در اين كارگاه براي عموم علاقه مندان آزاد و رايگان بوده و در پايان گواهي آموزش دوره به شركت كنندگان اهدا خواهد شد. علاقه مندان براي شركت در اين كارگاه مي توانند با شماره ۲۲۸۶۶۴۶۵ براي هماهنگي و ثبت نام در دوره با روابط عمومي حسينيه ارشاد تماس بگيرند.