دکتر عسگری ، دبیر همایش تخصصی پسماند

دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 15:29
دکتر عسگری ، دبیر همایش تخصصی پسماند
جناب آقای دکتر عسگری دبیر همایش تخصصی مدیریت پسماند برگزار کنندگان همایش را نام ببرید؟

مرکز تحقیقات مواد زائد پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری شرکتهای فن و توسعه و مهندسی مشاوران مدیریت پسماند کیان زیست و حمایت سازمان پزوهشهای علمی و صنعتی ایران وابسته به وزارت علوم، سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای تهران و شیراز،سایت تحلیلی خبری پسماند ایران و خارجی BOMAG، ICP،FASSI


همایش به چه صورت و در چه روزهای برگزار می شود؟

یک همایش تخصصی آموزشی در زمینه مدیریت پسماند نموده است که در دو روز در تاریخهای 24 و 25 بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.


سخنران همایش را نام ببرید؟

 ایراد سخنرانهای کلیدی و استفاده از مدرسین مجرب المانی نموده است که در این بین اقای دکتر streff از شرکت ICP(به عنوان بزرگترین مشاور مدیریت این منطقه ) حضور خواهد داشت. 


محورهای همایش را نام ببرید؟

محورهای این همایش در روز اول ، بهنیه سازی و استانداردسازی محلهای دفن موجود و در روز دوم، کمینه سازی و فن اوریهای نوین امحا پسماندهای عفونی، صنعنی و خطرناک خواهد بود که کاملا به صورت تخصصی خواهد بود.


چه کسانی در این همایش دعوت شده اند؟

دراین همایش از تمامی شهرداریهای شهرهای بزرگ کشور و معاونت های خدمات شهری دعوت بعمل امد است و همچنین برای تمامی ادارت کل محیط زیست استانی و کارشناسان مسئول پسماند هر اداره کل نیز دعوت شده است تا در این همایش حضور بهم رسانند همچنین تعداد زیادی از واحدهای صنعتی و بیمارستانی نیز برای حضور در این همایش دعوت شده اند.


شرایط و نحوه حضور در هماایش چگونه است؟

هزینه ثبت نام در این همایش برای دانشجویان محترم 200 هزار تومان و برای سایر عزیزان 300 هزارتومان می باشد که علاقه مند می تواننند از طریق تماس با مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تهران به شماره تماس 88978394 و دریافت شماره حساب مرکز در این همایش شرکت کنند. 

در نهایت در این همایش تخصصی انتظار می رود که بتوان با توجه به تجریه بسیار خوب مدرسین المانی وضعیت حال حاضر محلهای دفن فعلی بهبود بیاد و در زمینه کمینه سازی و کاهش خطر پسماندهای صنعتی نیز اقدامات مناسبی صورت بگیرد

 

 

اخبار مشابه