هر 150 هزار در بطری، یک ویلچر

دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 16:22
هر 150 هزار در بطری، یک ویلچر
این ایده نزدیک به یک سال است که اجرایی شده و تاکنون نزدیک به 10 عدد ویلچر در تهران و شیراز به نیازمندان تحویل داده شده است.


مسئول انجمن پیام آوران سبز سمیرم گفت: با جمع آوری 150 هزار در بطری‌ پلاستیکی و فروش آن، یک عدد ویلچر خریداری و به نیازمندان اهدا می‌شود.
مهدی بهرامیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این طرح زیست محیطی و خیرانه اظهار کرد: در پلاستیکی انواع نوشیدنی‌ها، شامپو و ... از جمله موادی است که برای بازیافت مدت زمان بسیار زیادی لازم دارند، اما دارای ویژگی تعدد و کوچکی هستند، از این رو انجمن در طرحی دوسویه یعنی هم در راستای حفظ محیط زیست و هم در جهت کمک به امور خیریه خواستار دریافت این درها شده است.
وی ادامه داد: با جمع آوری 150 هزار در بطری‌ و فروش آن، یک عدد ویلچر خریداری و به نیازمندان اهدا می‌شود. این ایده نزدیک به یک سال است که اجرایی شده و تاکنون نزدیک به 10 عدد ویلچر در تهران و شیراز به نیازمندان تحویل داده شده است.
مسئول انجمن پیام آوران سبز سمیرم گفت: این انجمن از سال 1392 با برنامه‌های پاک سازی طبیعت و سپس با حضور در نمایشگاه‌ها و برگزاری برنامه‌های آموزشی در مهدهای کودک‌ و مدارس و برگزاری جشنواره‌های و کارگاه‌های مرتبط با محیط زیست کار خود را آغاز کرد. این انجمن با بازسازی یک حمام مخروبه در سمیرم آن را به موزه تنوع زیستی و فرهنگی تبدیل کرد که دفتر این انجمن نیز در آنجا قرار دارد.