توزیع مرحله دوم فیش عوارض پسماند در منطقه دو سمنان

یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 17:42
توزیع  مرحله دوم فیش عوارض پسماند در منطقه دو  سمنان
مرحله دوم پخش فیش های عوارض پسماند واحدهای صنفی،تجاری و ادارات منطقه دو شهر سمنان از هم اکنون آغاز گشت .


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان ،سعید سنگسری کارشناس بودجه و اعتبارات این سازمان اعلام کرد: مرحله دوم پخش فیش های عوارض پسماند واحدهای صنفی،تجاری و ادارات منطقه دو شهر سمنان از هم اکنون آغاز گشت . 

وی با اشاره به پرداخت حضوری ادامه داد: پرداخت حضوری از طریق تمامی شعب بانکی ،دستگاه های خود پرداز ،واحد بودجه و اعتبارات این سازمان و دفاتر خدمات الکترونیک مسیر است. 

وی افزود: در سال جاری از تاریخ 19 دی ماه مرحله اول توزیع فیش های عوارض در مناطق یک و سه صورت پذیرفته است، که جمعا 7000 فیش پسماند برای واحدهای صنفی و ادارات صادر گردیده است.همکار ی و مشارکت شهروندان عزیز در پرداخت به موقع عوارض باعث خواهد شد مدیریت پسماند در اجرای برنامه های خود جهت داشتن شهری زیبا سریعتر پیش گام شود و در نهایت از تخفیف 5 درصدی خوش حسابی نزد این سازمان بهره مند گردند.
حمیدرضا پیوندی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان : باید تبلیغات و اطلاع رسانی به شهروندان در طیف وسیعی صورت گیرد که این همیاری و مشارکت مردمی تمامی واحدهای مربوطه را می طلبدو مدیریت شهری به دنبال تحقق طرح جامعه است که همانا رسیدن به نتایج مطلوب درآمد پایدار است.
در پایان وی اظهار داشت : عوارض مبلغی است که شهروندان خدمات آن را از قبل دریافت کرده اند بنابراین لازم است بهای آن را بپردازند.