نمايشگاه محيط زيست فرصتي براي تبادل تجربيات زيست محيطي داخل و خارج است

دوشنبه 03 اسفند 1394 ساعت 11:59
نمايشگاه محيط زيست فرصتي براي تبادل تجربيات زيست محيطي داخل و خارج است
مدير دفتر پايش فراگير سازمان حفاظت محيط زيست از برگزاري کارگاه هاي آموزشي در حوزه پايش آلاينده‌ها و کنترل آلودگي‌ها در نمايشگاه محيط زيست امسال خبر داد.


به گزارش پسماند ایران، مدير دفتر پايش فراگير سازمان حفاظت محيط زيست گفت: در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست کارگاه‌هاي آموزشي در حوزه پايش و اندازه گيري آلاينده ها و همچنين مديريت و کنترل آلودگي هاي آب، خاک و پسماند برگزار مي شود.
شينا انصاري گفت: برگزاري اين کارگاه هاي آموزشي با حضور مسوولان HSE (بهداشت، ايمني، محيط زيست) شرکت هاي حاضر در نمايشگاه برگزار مي شود که به مباحث تخصصي اين بخش پرداخته مي شود.
وي افزود: علاوه بر اين يک سري مخاطبان عمومي هم داريم که در نظر است در اين زمينه ها براي آنها نيز کارگاه هايي برگزار شود.
به گفته انصاري تبادل تجربيات و مباحث فني و تخصصي با حضور شرکت هاي محيط زيستي فعال ملي و بين المللي در زمينه پايش و سنجش و کنترل آلودگي ها و همچنين صنايع و آزمايشگاه هاي معتمد محيط زيست از ديگر دستاوردهاي مهم اين نمايشگاه خواهد بود.
انصاري گفت: با توجه به حضور شرکت هاي زيست محيطي کشورهاي اروپايي در زمينه سنجش و مديريت آلاينده ها در شرايط پس از تحريم اين نمايشگاه مي تواند نقطه عطفي در ارتقاء و به روز رساني آزمايشگاه هاي محيط زيست و تجهيزات پايش آلودگي ها که بعضا به دليل فقدان خدمات راهبري با عدم فعاليت و مشکلات زياد مواجه بودند، محسوب شود.
وي تاکيد کرد: با توجه به دوران پساتحريم قطعا برگزاري نمايشگاه محيط زيست فرصت مناسبي براي ارايه دستاوردهاي شرکت هاي خارجي و داخلي و تبادل تجربيات زيست محيطي ميان آنها است.
پانزدهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست 10 تا 13 اسفند در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي شود.

 

منبع : خبرگزاري آريا

اخبار مشابه