بازرسی از سیستم مدیریت پسماند گروه‌های خودروسازی و داروسازی تا پایان اسفند

چهارشنبه 05 اسفند 1394 ساعت 12:08
بازرسی از سیستم مدیریت پسماند گروه‌های خودروسازی و داروسازی تا پایان اسفند

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از طرح جهادی پایش مدیریت پسماند واحدهای با پسماند ویژه در تهران خبر داد و گفت: در این طرح حدود 30 واحد صنعتی مانند گروه‌های خودروسازی، برخی داروسازی‌ها و شرکت‌های نفتی مورد بازرسی قرار می‌گیرند.
محمد حسین باز گیر گفت: دو طرح پایش مدیریت پسماند واحدهای بزرگ و صنعتی را در اسفند ماه آغاز و در دستور کار خود قرار داده‌ایم و تمام نیروها را متمرکز کردیم تا بتوانیم تا پایان اسفند این دو پروژه را به اتمام برسانیم.
وی ادامه داد: این طرح‌ها در واقع پایش جهادی یک ماهه هستند که در آنها حدود 30 واحد صنعتی بزرگ که پسماندهای ویژه دارند مانند گروه‌های خودروسازی، برخی داروسازی‌های بزرگ و شرکت‌های نفتی مورد بازرسی قرار می‌گیرند تا موارد مدیریت پسماند آنها به طور کامل مورد پایش قرار گیرد.
رئیس اداره محیط زیست شهر تهران افزود: همزمان با این موضوع بحث پایش 50 واحد درمانی را نیز در دستور کار قرار دارد، پس از بررسی‌های انجام شده به واحدهایی که در زمینه مدیریت پسماند تخلفاتی را داشته باشند اخطاریه و به آنها مهلت قانونی داده می‌شود و اگر در این مدت مشکلات مورد نظر رفع نشد از طریق مراجع قضایی برخورد می‌کنیم.
باز گیر تصریح کرد: این دو طرح از جمله طرح‌های جهادی پایش مدیریت پسماند واحدهای بزرگ و صنعتی است که می‌تواند در بهبود محیط زیست تأثیر بسزایی داشته باشد.

 

 

منبع : فارس

اخبار مشابه