طرح «بذل دل» در کرمان اجرا می‌شود

یکشنبه 09 اسفند 1394 ساعت 03:01
طرح «بذل دل» در کرمان اجرا می‌شود
جمع‌آوری اقلام قابل استفاده‌ی شهروندان برای کمک به نیازمندان در کرمان

 

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: طرح «بذل دل» با هم‌کاری کمیته امداد و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان به‌منظور جمع‌آوری اقلام قابل استفاده‌ی شهروندان برای کمک به نیازمندان در کرمان اجرا می‌شود. 

حمید کریمیان‌زاده گفت طرح از دهم تا بیست‌وپنجم اسفندماه در استان اجرا می‌شود و در راستای ت : اجرای این طرح، چهار پایگاه را در کنار شهرداری‌های مناطق چهارگانه‌ی شهر کرمان دایر می‌شود. کریمیان‌زاده ادامه داد: هم‌چنین شهروندان در صورت داشتن کالای قابل استفاده‌ی خود که به آنان نیاز ندارند، می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان مراجعه کنند.
وی با اشاره به این‌که این طرح با هم‌کاری کمیته امداد و مشارکت شهر داری کرمان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح، اقلام قابل استفاده‌ی شهروندان که در منازل وجود دارد، با مشارکت شهرداری و کمیته امداد جمع‌آوری و توسط کمیته امداد بین نیازمندان توزیع می‌شود.
کریمیان‌زاده با بیان این‌که شهروندان می‌توانند به‌منظور تحویل اقلام قابل استفاده‌ی خود که به آنان نیاز ندارند، با مراجعه به این پایگاه‌ها آدرس، شماره‌تماس و ساعت حضور خود را در منزل برای واگذاری کالا را اعلام کنند، افزود: هم‌چنین شهروندان می‌توانند، با تماس با شماره‌های 090375322 – 32266395 و137آدرس، شماره‌تماس و ساعت حضور خود در منزل را اعلام کنند تا ماموران شهرداری کالاهای قابل استفاده‌ی آنان را دریافت کنند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان با تاکید بر این‌که ماموران جمع‌آوری اقلام قابل استفاده‌ی شهروندان دارای برگ ماموریت و کارت هستند، به شهروندان توصیه کرد از تحویل کالاهای مازاد بر نیاز خود به افراد غیرمامور خوداری کنند.
وی از شهروندان خواست کالاهای قابل استفاده‌ی منازل خود که نیاز به آنان ندارند را تحویل این پایگاه‌ها دهند و از تحویل کالاهای فرسوده و مستهلک خود به این پایگاه‌ها خورداری کنند.

اخبار مشابه